Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg konsentrerte meg godt og slappet helt av, kunne jeg kjenne liv i uke 14. I uke 16 og fremover trengte jeg ikke konsentrere meg for da var følelsen sterkere. Mitt inntrykk er at alt mellom uke 16-20 er "normalt".

Nå er jeg i uke 26 og kjenner kraftig turbulens hver dag, jevnt og trutt. Du har nok kjent liv i magen allerede siden du mener du har det. Stol på signalene du får, det er nok lille krabaten ;)

Hei hei, jeg er 14+3 uker på ei, g jeg tror g mener ejg kjente liv i dag, folk har beskrevet det som små bobler inni magen og det hadde jeg i dag morges, aldri opplevd det før så tror det var det =) Jeg er førstegangs så jeg vet jo ikke, men tror det =)

Lykke til!

Eg er i veke 18 og kjenner spark også utanpå. Spesielt om eg har ete (noko søtt) og ligg i sofaen.

Prøv det: drikk litt saft eller et sjokolade, legg deg ned og konsentrer deg :)

Det treng IKKJE vere noko gale om du ikkje kjenner noko. Det handlar bla om morkakeplassering. (Di eiga vekt kan også spele litt inn)

Mange kjenner ikkje noko før dei er i veke 22-23.

Veldig vanlig å ikke kjenne noe før uke 20 - blant annet har morkakens plassering mye å si! Det er nok ofte sånn at de som har kjent liv forteller om det her, og dermed virker det som "alle" kjenner liv fra uke 14...men slik er ikke den virkelige statistikken.

Har ikke kjent noe i går og i dag. Siste 2 ukene har det vært lette "knips" fra innsiden av magen. Men ikke hver dag. 2-3 ganger 1 dag og ingenting neste dag, så kjenner jeg litt igjen. Er kanskje litt ekstra obs og spent nå når jeg skal på UL. var også på UL i uke 9 pga tidligere missed og da slo hjertet:):)

Annonse

Hei du!

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg forventet å kjenne liv tidligerer denne gangen enn i mitt første svangerskap. Den gang ei! Først i uke 20 begynte jeg å kjenne liv. Nå er jeg i uke 23 og det er stor aktivitet i magen, og jeg kjenner masse sparkpå utsiden også!

Det kommer garantert - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...