Gå til innhold

Flere med rare drømmer??

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere som har rare drømmer? Jeg drømmer så innmare mye rart.

I natt drømte jeg kjempe masse rare, litt små syke ting hehe Blant annet at jeg gjekk med tvillinger, men det hadde vært trillinger men den ene døde veldig tidlig-det hadde de funnet ut pga blodprøve. Drømte også at samboeren hadde møtt ei kjent ei og hun ville at han skulle være faren til ungen hennes selv om han ikke var det-hun ville bare ha det på papiret men da hadde jeg klasket til henne og gått haha

Sovna litt på sofaen i dag, drømte da at min elste på 8 bare ble borte. Våknet over at jeg gråt og gråt og ropte på han men fant han ikke (han var på dataen på kjøkkenet) hehe

Drømmer mye om at vi få ei jente og drømmer mye om at vi får tvillinger. Drømmer også om andre "levende" opplevesler og ting.

Er jeg bare rar (kanskje sinnsyk? :-p ) eller er det flere med sånne rare drømmer? Hva betyr slike drømmer...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142288557-flere-med-rare-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å lage en tråd om det samme, faktisk. Jeg husker drømmene hver morgen, og det er helt absurde drømmer. Det værste er at det alltid er mareritt :( Vet ikke hva det betyr, men ekkelt er det uansett.

Akkurat nå husker jeg ikke hva jeg drømte i natt, men i dét jeg våkner, husker jeg det godt.

Jeg husker drømmene mine veldig godt selv lenge etterpå, men de føles så ekte ut så når jeg våkner så tar det litt tid å skjønne at det var en drøm.

Skjønner ikke hva de betyr og hvorfor jeg drømmer mye om tvillinger og at vi får jente, Begynner å føle rar hehe

Er det ekle mareritter du får eller? Er dine også "virkelige" ?

Ja, det er liksom alltid noen "etter" meg. Noen som vil meg vondt..-sikkert fordi jeg gruer meg til å fortelle det til sjefen på jobben. De er på en måte avhengig av meg der...!

Jeg skal prøve å huske hva jeg drømmer i natt, så skriver jeg det, så godt det går an, inn her i morgen.

Har aldri vært noen drømmetyder, men det må jo ligge noe i underbevisstheten her? Eller hva tror du? :)

Okey, da har jeg drømt igjen. 2 mareritt i natt! Var fast bestemt på at jeg skulle huske dette:)

Den første er veldig vagt, men jeg bråvåknet av at jeg ble slukt eller spist, bitt av en edderkopp. STOR edderkopp! Nå har jeg alltid vært redd de, så det er en naturlig forklaring..

Den andre drømmen var litt mer rar.

Jeg var tilbake til da jeg gikk i 4-5 klasse. Jeg, og hun jeg pleide å gå til skolen med, var på vei til skolen tidlig en morgen.

Da vi kom et blittelite stykke, kunne jeg ikke finne datteren min. Hun var forsvunnet! Jeg skrek og ropte på henne. Da var det plutselig ettermiddag og alle familiene var ute med barna sine og lekte. Jeg gråt, skrek og spurte om noen hadde sette henne, men ingen hadde sett henne, og ingen var interessert i å hjelpe. Jeg skrek så høyt og mye at stemmen ble helt borte. .

Huff, jeg var helt utmattet da jeg våknet! Slitsomt å drømme slikt hver natt! :) hehe

Annonse

Jeg drømte at jeg tok en test natt til torsdag for 2 uker siden. Det var 2 dager til IKM og det var ingenting den måneden som tilsa at jeg skulle ha blitt gravid, ei heller hadde jeg tenkt å teste før jeg var over IKM. men da jeg våknet rett etterpå var det så gøy at jeg drømte akkurat det, og jeg hadde 2 tester liggende uansett, så jeg "sløste" likegodt en..

Merkelig nok ble den positiv mens jeg jeg fortsatt tisset på den :P

Det var kjemperart, for jeg hadde aboslutt ikke forventet det. Og moro ble brått til alvor, hehe. Men på en positiv måte.

Kanskje ikke så rar drømt. Men jeg har aldri drømt at jeg har testet før. Jeg synes det var så vittig at jeg drømte det på morgenkvisten rett før jeg våknet, og at den i tilegg ble positiv :)

I natt drømte jeg at det hadde kommet noen nye skikkelig trendy gummistøvler.

Jeg ønsket meg de og fikk de av mannen min i bursdagsgave.

Men det rare var at de var en blanding av gummistøvler og svømmeføtter. Helt forferdelige å gå med he he he

Annonse

Jeg hadde min første natt med drømmer (som jeg kan huske).

Den første var at jeg skulle føde også var det noe veldig galt. Den våknet jeg heldigvis opp fra.

Men begynte så klart å drømme igjen; Da var jeg og mannen min på kontroll, og den ble foretatt på et enormt rom hvor alle så alle(ikke noe privat) for å si det slik. Og på slutten av kontrollen så jeg venninnen min som venter barn i januar. Jeg håpet hun ikke skulle se meg siden jeg ikke hadde fortalt det til noen enda, men jaggu klarte hun å få øye på meg. Så da måtte jeg bare si det. Det var jo en mer behagelig drøm, men disse drømmene har nok en sammenheng med tankegangen min.

De siste dagene har vi snakekt litt om hva vi skal gjøre hvis det skulle være noe galt med barnet. Vi har heller ikke fortalt at vi venter barn til vennene våre, men har begynt å få en følelse av at de tenker sitt.. Så jeg trur nok at drømmene kommer av en grunn.. i hvert fall de fleste gangene..

Hei!

Jeg leste en plass da jeg gikk med førstemann, at det var helt vanlig å drømme mer levende, mer villt, og ikke minst mye mer om barn og graviditet.

Husker ikke helt hvorfor det er slik, men har det sånn jeg også. Både med førstemann, og nå. Man husker jo drømmene mye bedre også, det er hvertfall min erfaring.

I tillegg leste jeg at det var vanlig å drømme mye om det man har opplevd tidligere i livet sitt, slikt som x'er, gamle flammer og sexpartnere. Dette var visst for å få "rensket" opp i systemet før babyen kom, slik at det var ut av verden, var det noen forskere som mente.

Snålt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...