Gå til innhold

Vesla herjer fælt i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er full fart i magen min nå, og slik har det vært i HELE dag.

Det kjennes ut som om at hun bruker blæra mi som trampoline, mens hodet dunker opp mot ribbeina. Men kan godt være at hun "står på hendene" og gjør det motsatte. Har prøvd å lokalisere hodet hennes et par ganger i dag, men hun stuper kråke hele tiden så det er helt umulig å vite. Andre ganger er det som at foten hennes "tråkker igjennom" og havner der den ikke skal være... Mye stikkinger nedentil har jeg også.

Presset mot magesekken og lungene mine gjør at jeg har vært småkvalm og kortpust flere ganger i dag, og hele kroppen virker til å ha vært igjennom en tørketrommel.

Misforstå meg rett, jeg er glad det er futt i vesla, men... det gjør så himla vondt i ribbeina nå at en god stilling er umulig å finne, samt at det gjør småvondt i korsryggen:( Har merket det før at korsryggen "får det" når det er mye tumling og spark ned og bakover...

Etter hennes aktivitetsrytme så gjenstår enda en dag med mye aktivitet før jeg får et par roligere dager (men med desto mer kynnere istedet). Håper bare at jeg får litt mer nattesøvn i natt...

Argh, for et syteklage innlegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var du som svarte på mitt innlegg om lite spark i går.. hihi, litt morsomt for lille i magen min har virkelig våknet opp og herjet villt i hele dag! De er vel ca. like gamle så kanskje det er noe som går..

Jeg blir i alle fall påminnet om at å sitte bananrygg ikke er lov, for da kommer det noen kraftige spark rett i øvre ribberegion. Det buler ut med det jeg regner med er babyfoter (men kan jo være hodet og??) overalt på magen..

ettersom jeg har vært en smule bekymret pga lite aktivitet så er jo dagens turning en 100% gledelig opplevelse som jeg ønsker velkommen hver dag frem til termin!

Du får bare kose deg med din lille turner, det er i hvertfall ikke morsomt når det blir mistenkelig stille.. skjønner forsåvidt godt at det blir slitsomt om hun er så aktiv at hun holder deg oppe om natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...