Gå til innhold

nok en jente .-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ville egentlig ikke vite kjønnet denne gangen, men samboeren og hans første datter hadde så lyst til å vite, så jeg overga meg. Min samboer har en datter fra før av og vi har en datter sammen på 7 måneder. Nå fikk vi vite at vi venter enda en liten jente og terminen ble satt til 1 februar, en dag etter vår felles datter som ble født 31 januar i år. jeg håper at de får hver sin dag, men det blir nok stridt med bare året som skiller dem, men de får nok mye glede av hverandre :-) alt var ellers bra, morkaka lå foran og det forklarer hvorfor det føles veldig stille :-) ellers har jeg så mye energi for tiden at jeg kunne bygd et hus :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med flotte resultater på UL:) Da kjenner jo dere godt til rosa tema:)

Lykke til videre i svangerskapet, hvor mange uker er du på vei??

Klem

Skrevet

tusen takk for det :-) er 19 uker på vei, eller i den 20 uka som det står her inne. god på rosa ja, positivt at vi slipper å kjøpe et eneste plagg foreløpig, har horder av rosa klær :-) du da lenge igjen??

Skrevet

Så gøy, gratulerer!:)

Jeg har ei jente på 7 1/2år fra før av, så har vi ei på 1 1/2år sammen, og jente nr.3 i magen nå:)

Blir spennende med 2 såppas tette da?! Slitsom, men også flott! Vi får ca.23 mnd mellom de yngste:)

Skrevet

hehe .-) bare jenter du og ja :-) men kjekt det, mamma pleier å si at en jente har man hele livet men en gutt forsvinner når han finner en kjærring.. hmm.. tror det er litt individuelt, men kanskje noe i det :-) blir kjekt med to tette, 23 mnd er tett det og, tror nesten det er minst like stridt altså .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...