*Lykkeliten* Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hvor mange dager etter blødninga kan man teste positivt? Tror, eller jeg HÅPER det er festeblødning jeg har hatt nu.. Var bittelitt rosa på papiret idag og.. 4 dagen.. Har hatt litt brunt også den første dagen.. *hååååper* *klem*
*Lykkeliten* Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Igår begynte det å komme melk i puppene også.. Men det kan vel være fordi jeg har sjekka det hver dag?? At det har blitt stimulert?? Jeg ble nesten litt glad over den melka, hehe..
aprilprinsesse2011 Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 eg er nå gravid for 3 gang dette året.... 1 ex.u. i uke 5-6(010110) og 1 MA i uke 9 (oppdaget i uke12)(250510) og har hatt melk siden februar litt morsomt egentlig, for d viser bare hvor mystisk denne kroppen vår er. kommer noen hvite dråper hver gang eg presser for å sjekke
løveprinsen <3 Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg hadde festeblødning en tirsdag og testet positivt fredag samme uke:)
*Lykkeliten* Skrevet 8. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2010 Ja jeg har aldri skjønt meg på denne kroppen min... Blir bare mer og mer forvirret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå