Gå til innhold

Noen som ville tatt en titt på meg? kan se tilbake !! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei =)

Jeg er ikke flink på eksakt dato...

Men ser litt i kortene for deg :)

Det første jeg får opp er at du virkelig fortjener en ordentlig fyr.. Kan virke som du er blitt litt utnyttet, eller vært i et forhold der du ikke er behandlet så bra som du fortjener..

På grunn av dette kan det virke som du sliter med å ha trua på ting.. Men får fram at du må la gå alt fra fortiden, og tenke på fremtiden.

Bare la ting skje, og det vil skje store forandringer i ganske nær framtid.. Jeg ser et sterkt forhold, med mye lykke og glede..

Når det kommer til barn ser det ut som du får inne 3 år.. Usikker om du blir gravid innen da, eller om barnet er født innen da...

Se gjerne tilbake..

Lurer på når vi blir gravid og hvor mange/ kjønn.. :)

Jeg er født: 16.12.87 Han 18.11.84

Anonym

Kan vel si jeg har vært ganske uheldig iallefall..

og var i et forhold hvor jeg ble ganske "brukt" som varte en god stund.. så du har nok rett der.

men ang at jeg bare må la ting skje, sånn er jeg.. Tenker og sier alltid " det som har skjedd det har skjedd og det som skjer det skjer, man lever bare engang og bedre og angre på noe man har gjort en noe man aldri gjorde"

Ang at det kan skje forandringer i ganske nær framtid, kan jeg komme med tibakemeld om vis det skjer :)

Tusen takk for at du tok deg tid :)

Trur du blir gravid i Februar med en gutt :)

Deretter trur jeg du får to jenter :)

Har du en fra før? ellers trur jeg du kanskje får enda en gutt etter de to jente (iallefall, vis du/dere vil ha en til etter)

Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...