Gå til innhold

kvalm og uvel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er vanlig å bli kvalm og uvel mot slutten av svangerskapet.. Jeg er 35+2 i dag, og den siste uken har jeg vært så veldig uvel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg har noen dager innimellom da jeg er veldig kvalm, som nå i dag. Alt annet enn behagelig:( Har såvidt fått i meg mat i dag, og det kjennes ut som om at det vil opp hele tiden.

Babyen blir jo større og større, og det presset på både magesekk og tarmer.Er nok derfor kvalmen kommer. Men snakk med jordmor, er jeg slik i morgen også så skal jeg ringe henne ihvertfall.

Skrevet

Jaaaaaa! Jeg også har vært veldig kvalm og uvel i slutten av dette svangerskapet.....ganske kjipt, for har ikke lyst på noe mat ellerå lage noe som helst...Men det er litt opp og ned da.

Skrevet

i tillegg til å være kvalm og uvel, har også vekten stagnert totalt.. har ikke gått opp noe de siste to ukene.. Synes også jeg må tisse mindre enn jeg gjorde før. Bør jeg ringe lege og forhøre meg om disse tingene, eller hadde3 dere ventet til neste legetime (som er allerede på fredag).

Jeg var hos jordmor på fredag forrige uke - og sf målet da viste at jeg har vokst bittelitt siste uken.. men jeg stoler ikke helt på de målene, da de måler veldig forskjellig (jordmor og lege)

Skrevet

Hei Hopefullysoon:=)

Alt er helt sikkert helt bra. MEN, om du bekymrerer deg så ville jeg ha ringt til Jordmor/lege og sagt din bekymring. For det er ikke noe godt å bekymre seg. Det er bedre å ringe en gang for mye enn å ikke ringe om man er bekymra eller lurer på noe.

Skrevet

er kvalm jeg også og har vært det de siste ukene:( + halsbrann så og si hele dagen:( Kan knapt vente til jeg er ferdig med dette svangerskapet, merker det begynner å ta på... Men vet jo hva premien er så får bare holde ut og håpe jeg får litt før tiden:) Men tror det er vanlig å bli kvalm på slutten igjen da alt presser på. Men har ikke vært plaget med dette i de 2 andre svangerskapene derfor litt uvant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...