Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har invitert et par venninner på lunsj i morgen, og skal servere en enkel lunsj. Men aner ikke hva jeg skal lage. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Brød/rundstykker med pålegg.Kok litt egg evt. Suppe med rundstykker Ostesmørbrød med salat Eggerøre med ristet brød Salat med pasta og kylling/skinke Var det jeg kom på i farta Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Quich Lorraine - pai med bacon og ost. Serves med brød og salat. Nydelig!!!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Pai pasasalat mini pizza Eller ta en tit på matprat.no;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Kylling salat med baguetter/rundstykker? Legg opp ulikt pålegg på en tallerken, f eks spekemat o.l Serveres med eggerøre, rundstykker, kanskje pastasalat på siden ? Du kan også steke noen karbonader , ha litt reker, og annet godt å tilby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå