Hera1 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har IKM i dag. På onsdag i forrige uke kom det frisk blødning på papiret en gang da jeg var på do, men det gikk over med en gang. Siden torsdag har det vært mørkebrun utflod hver dag. Akkurat så mye at det kommer litt i trusa hver dag, ellers bare på papiret. Denne er det også av og til noen rare "tråder" i. Jeg pleier å få menssmerter noen dager før mensen, men foreløpig kjenner jeg ingenting. Testet også negativt på graviditetstest i dag tidlig. Tror jeg blir sprø av dette, noen som kjenner til dette?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 jeg har akkurat det samme.. men jeg hadde mørkebrun utflod, kun på papiret sist tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.. tenkte kanskje det var festeblødninger.. men hadde IKM på i går og INGEN tr og negativ test!!
Hera1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Kjempefrustrerende! Gi beskjed hvis du finner ut noe! Jeg skal gjøre det samme! Håpte jo også at det var noen her som hadde opplevd dette tidligere og hadde et svar på dette!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 jaa! hadde vært greit med noen som sa at det bare var hcg som ikke steg så fort vil jo aller helst være gravid
Hera1 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 Ja, så fikk jeg mensen i går kveld. Helt plutselig... Så jeg vet ikke hva dette var, men jeg er over i neste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå