Gå til innhold

er så sliten og lei nå.... ser dere noe i fremtiden? kan se tilbaks

Anbefalte innlegg

Skrevet

født 03.11.83

Han 13.12.82

ser du når jeg blir gravid?? har vært prøvere i to år nå... søstra mi har fått ei nydelig prinsesse, så nå får det vel være min tur!!!

jeg blir veldig glad for svar, selv om du har sett på meg før også....

tuusen takk <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit jeg har sett på deg tidligere, men tydligvis ikke fått rett..Tror jeg..

Får opp september, men usikker på om det er mnd du blir gravid eller mnd du føder... ;) Håper på det første. ;)

Har dere vært til utredning? Får opp litt kluss med eggløsning... Får også opp hjelp med hormonpreparater.. Prøvd dette??

Håper virkelig det er deres tur snart, men har en veldig god følelse på deg!!! :):)

Du må gjerne ta en titt på meg.. Lurer egenrlig bare på om du får opp noen dato evt uke jeg føder i?? Termin 13 Okt... Hvordan blir fødselen??

f.dato: 240185

Tusen takk.. ;)

Skrevet

Vet ikke om du allerede har vært til utredning, men lurer på om du kan ha god hjelp av noen hormoner eller lignende. Vet ikke om det har vært noe snakk om slikt?

Tror du blir gravid mellom november - januar.

Tror det blir ei jente på deg og:) Ser 3 barn på deg. Men føler at dere egentlig har planlagt 2?

Skrevet

heisann

Nei er enda ikke gravid.... og vi har verdens treigeste gynekolog, som bare er på ferie.... vi har tatt sædprøve, men ikke fått svar enda... det er snakk om å blåse opp egglederen min... har ikke vært snakk om hormoner enda... men det kommer vel....

så var det over til deg.... har du planer om å studere etter babyen har kommet?? får opp studier skjønner du... og så fikk jeg opp at du trenger å ta det med ro... men det er vel kanskje ikke så rart siden termin er snart ;)

Fikk opp først et 10 tall, og så et 3 tall... så føler nok at du kommer til å føde litt før tiden... Tror også at fødselen vil være helt normal, ikke for lang, men heller ikke veldig kort ;)

er det en jente inni magen din??

Masse lykke til!!

Takk for at du så på meg!!!

Skrevet

som jeg skrev til bellasnella, så er vi under utredning... det bare tar litt tid her i helsenorge.... håper det blir hormoner på meg snart ja... og at de blåser opp egglederen...

så fint at du ser frler enn et barn på meg ;) tar gjerne tre jeg... men mannen vil nok helst ha maks 2....

tusen takk for at du så ;)

Skrevet

dytter litt jeg... er det noen fler som vil se???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...