n74 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Min lille er seks måneder. Vi har ennå ikke begynt med ull (bor på østlandet), men på et tidspunkt vil jo behovet melde seg. Hvor mange bodyer har dere kjøpt/ skal kjøpe til deres små? Det blir jo endel klin med mat fremover også...
ღMadame_mim ღ Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Stjeler tråden din til å plusse på at par spørsmål til om ull jeg :-) Hvor mange strømpebukser trenger man, og hvilken størrelse på ulltøyet burde man kjøpe? Samme som de bruker i bomull eller er det annen måling i ull siden det strekker seg?
Canari Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Man "trenger" vel ikke så mange bodyer og strømpebukser. Det blir vel litt smak og behag. Det tørker jo også ganske fort etter vask, synes nå jeg. Bruk smekker etc ved mating, så minimeres faren for matklin. Jeg har ganske mange, men pga arv fra storesøster og fra venners barn, samt at jeg jo har lyst til å kjøpe noe nytt, ha litt forskjellige farger etc. Du kan jo kjøpe 3-4 stk, og ev supplere om du synes det blir knapt. Strømpebuksene er forskjellige i størrelse avhengig av merke, Janus synes jeg var kjeempestore.
Gjest Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Lillemor er bare 2.5 uke gammel... Bruker 50/56 nå... å Jeg har gjort følgende... Kjøpt inn ett sett (Body/stilongs) i ull i str 62. 2 sett i str 68 og så har jeg en hel ulldress som er str 70... Så får jeg se hvilke behov jeg har når kulda kommer... Trenger jo ikke rbuke ull hele tiden, er ofte vi har 0 grader helt frem til desember her jeg bor Så da går det jo med bomull innerst og en dress utenpå i voksiposen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå