Storebror snart? Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hei dere, Jeg bare lurer på om noen av dere som har hatt kort regime og som dessverre ikke ble gravide - hvilken rugedag fikk dere mens på? Er nervevrak for tiden, for ved første IVF (langt regime) kom mens på rugedag 9, men ved kort regime, som jeg har denne gangen, er det jo kortere siden siste mens. Er på rugedag 10 i dag og har verdens dårligste magefølelse...
glinten Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei storebror snart! Hadde kortregime også forrige runde, og da fikk jeg ingen blødning før etter neg test....men når det er sagt så er det nok individuelt uansett langt eller kort regime vil jeg tro. Hvorfor har du dårlig magefølelse???
Storebror snart? Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Æsj, jeg vet ikke. Men bare skikkelig bad feelings nå.. Den gangen jeg ble gravid da hadde jeg god følelse hele veien og det stemte.. Denne gangen har det gått opp og ned, men nå har jeg dårlige vibber Pluss litt spotting i går og de hersens crinonerestene... Hvordan går det med deg? Når kommer du til å teste?
håpefull *er mamma* Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 På mine tre forsøk har mensen kommet på rd 16 og 17. Lykke til ;-)
glinten Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Husk at en av bivirkningene på crinonen er blødning...har selv hatt rosa crinonerester på rd 4-5, men ble beroliget når jeg leste at det er helt normalt. Jeg vet hvordan du føler det nå, for det har gått litt opp og ned med meg også;-) Men akkurat nå er jeg evig opptimist!!! Har bestemt meg for å ta første test i morgen på rd 9, men er fullt klar over at den kan vise neg av 2 grunner: enten at jeg ikke er gravid, eller at det er fortidlig.Men føler at jeg vil ha svar nå...rugetiden er ren tortur føler jeg!!! Når skal du teste??
Storebror snart? Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Uff ja, det er ren tortur disse dagene! Spennende med morgendagen da! Du ruger jo til og med på to, ikke sant? Jeg har testdag på onsdag, tror jeg, vi får liksom ingen testdato på Ullevål... Jeg tror ikke vi orker å teste før torsdag/fredag. Jeg vil heller ha mens enn "Ikke gravid" i displayet..
glinten Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Ja jeg ruger på 2:-)))) hadde vært konge om 1 egg nå hadde festet seg!!! Det blir kjempespennende i morgen, men også skremmende... Forstår godt at du heller vil ha mens enn neg ja... Dette er vårt 3.ferskforsøk(og har ingen på frys), så vet ikke helt hva jeg gjør hvis jeg tester neg. Men jeg skal ikke det denne gangen!!!!(det har jeg bestemt;-)hihi)
Storebror snart? Skrevet 6. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2010 Herlig at du er så positiv - det smitter over på meg - og det trenger jeg!!!!! :-) Masse, masse lykke til!! Blir spennende i morgen altså!!
glinten Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Klart vi skal være positiv:-)) vi skal jo snart over i terminklubben sammen;-)hehe Tusen Takk:-))) ja i morgen får vi dommen!!!...hjææælp... Du må ha masse lykke til du også!!! Krysser alt som krysses kan her nå for at vi tester positivt:-)))))) Sender bøttevis med babystøv til oss alle:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå