Gå til innhold

Jeg er da et levende eksempel på at man først kan ha symptomer, så forsvinner de nesten helt - mens den lille spira fortsatt lever ? Jeg er så letta!!!

Anbefalte innlegg

Alt var som det skulle på UL!!! Det er helt utrolig!!! Den lille hadde vokst masse siden sist (6+1)...helt fra 6,5mm til 17mm (7+6)! Å jeg har fortsatt bare mensmurring som symptom + litt blodtrykksfall i det jeg reiser meg brått og ofte på do. Det er det hele!

Åh...jeg er letta nå altså - tusen takk til alle dere som har svart så godt til meg på mine bekymringsinnlegg...dere er gull verdt!!! Å jeg skal virkelig la meg inspirere til å svare andre som dere har svart meg ♥

NÅ skal jeg være positiv og glede meg over den lille aprilspira vår ♥

Fortsetter under...

Jeg har sotte her å vente på deg jeg :) Hurra for bankende hjerte :)

Herlig å lese... Tror jeg også må ha meg en til ul bare for å se at alt er i orden, men skal prøv eå vente en uke til :)

Tusen tusen takk, Carina81_2MA♥gravid♥

Jeg er så letta og glad nå...jeg lå å grein i den stolen - både i det ho starta undersøkelsen og i det ho sa at alt er som det skal! Det var så overraskende!

I kveld skal jeg på besøk til ei venninne og BARE kose meg...jeg nyter tanken på å være gravid og jeg virkelig gleder meg over det! Det er så verdt å betale 550 kroner for...denne følelsen - og de herlige bildene :)

Jegs yns absolutt du skal bestille deg en UL til om du føler deg litt usikker og bekymret. Det er den verste følelsen i verden! Tusen takk for omtanken - det varmer så veldig♥

Stor og lykkelig klem :)

Annonse

HURRA!!

Det var virkelig godt å høre. Ja nå skal dere se vi slår følge her inne alle sammen.

Ha en fantastisk kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...