VirreVirre Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Det er sikkert bare hodet som begynner å legge seg til rette, men det er ordentlig ubehagelig. Nesten som jeg får trang til å presse. Det virker som om det gjør bekkenløsninga verre også. Kommer det bare til å fortsette sånn framover nå, eller kan jeg håpe på litt bedring? Klarer jo nesten ikke bøye meg og sitte på huk nå.
Oktobergutt2010:) Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg har det helt likt, klarer ikke bøye meg lenger, og jeg har konstant press. Var på byen i dag og fikk høre at "Du ser jo nesten klar ut" og har liksom enda 8 uker til termin da - og magen er så nedsenket at jeg nesten selv begynner å lure litt Håper vi slipper dette de neste ukene!
cadence Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Uhu, fikk selv spørsmål om jeg skulle til å føde da jeg var på butikken idag, damen bak kassa ble litt bekymret ei stund da jeg hang ved betalingsterminalen... 32+2 idag...
Oktobergutt2010:) Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hehe, folk er raske med å spørre - som om det er en fare for at man kan ende opp fødende i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå