Gå til innhold

Erfaringer med klesmerket LILLEBA ønskes:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer feks på hvordan de er i størrelse og hvor mye de krymper i vask. Er de verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har én dress til barnet mitt, så ganske begrenset erfaring. Betjeningen i butikken jeg kjøpte det, sa at plagget hadde samme temperaturregulerende egenskap som ull. Det er jeg ikke enig i, jeg synes det var tett og varmt om sommeren. Men stoffet er veldig mykt og behagelig! Og den har ikke krympet i vask, men jeg vasker den like skånsomt som jeg vasker ull.

Skrevet

Jeg har to plagg fra Lilleba,en pysjamas i str 56 vi fikk da jenta ble født,og en body som kan reguleres i str 74-80.

Pysjamasen måtte jeg vente en stund med å bruke. Den var på en måte litt kort i beina og lang i kroppen,slik at hun drev bare å sparket seg ut av beina,slik at begge beina havnet i en pysjfot,eller at hun krøllet beina opp under seg og da var begge pysjbeina tomme :) Men når hun ble lang nok var den utrolig god,så myk og god! Og krympet ikke noe her hvertfall,vasket den på ullprogram med milo.

Bodyen i str 74-80 er også kjempegod og myk,ble brukt en del da vi var i syden siden soya/bambusklærne har naturlig solfaktor 50+ :)

Den er også normal i str.

Alt i alt veldig fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...