Gå til innhold

Fødested

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man bestille plass på sykehuset eller går dette automatisk?

Sikkert et dumt spm, men lurer allikevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er sånn at legen/jordmor sender noe greier inn til sykehuset og så får man brev i posten med tilbud om fødeplass... sånn er det her ihvertfall... fikk tilbud om fødeplass sammen med innkallinga til rutine ul :)

Skrevet

det kommer ann på hvor du bor hen. I Oslo er det slik vet jeg.

Skrevet

Jeg hører til Tønsberg sykehus... Har ikke hørt noe om fødeplass og er 32+6...

Skrevet

Jeg hører også til Tønsberg og er 31+4, har ikke hørt noe..

Skrevet

Jaja, får vente litt å se. Skal på vanlig kontroll 30. september så får høre hva legen sier da. De kan jo ikke nekte og slippe oss inn heller, men jeg vil føde i vann og har hørt at man må si ifra tidlig om dette...

Skrevet

Man får vel vanligvis ultralyd på det sykehuset man skal føde på, så har du vært til ultralyd i Tønsberg så har du nok fødested der.

Skrevet

jormora søkte om plass til meg siden jeg kunne velge mellom to steder og da fikk jeg bekreftelse i posten at jeg hadde fått fødeplass og måtte sende inn skjema om opplysinger om meg og far 4 uker før termin

Skrevet

Jeg hører til tønsberg jeg og, og det går automatisk :) Har ikke fått et eneste brev eller noe, og jeg er 37+5.

Skrevet

jeg hører til i stavanger, og her fikk jeg time til innskrivning en mnd før termin. denne timen fikk da jeg var på rutine ul på sykehuset. syns det er ganske greit å slippe å fylle ut skjema og komme med ønsker å sånn når en har rier :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...