Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Må man bestille plass på sykehuset eller går dette automatisk? Sikkert et dumt spm, men lurer allikevel..
Linnymor_87 Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 tror det er sånn at legen/jordmor sender noe greier inn til sykehuset og så får man brev i posten med tilbud om fødeplass... sånn er det her ihvertfall... fikk tilbud om fødeplass sammen med innkallinga til rutine ul
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 det kommer ann på hvor du bor hen. I Oslo er det slik vet jeg.
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg hører til Tønsberg sykehus... Har ikke hørt noe om fødeplass og er 32+6...
Cim Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg hører også til Tønsberg og er 31+4, har ikke hørt noe..
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Jaja, får vente litt å se. Skal på vanlig kontroll 30. september så får høre hva legen sier da. De kan jo ikke nekte og slippe oss inn heller, men jeg vil føde i vann og har hørt at man må si ifra tidlig om dette...
Puddingmama Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Man får vel vanligvis ultralyd på det sykehuset man skal føde på, så har du vært til ultralyd i Tønsberg så har du nok fødested der.
Stjerner Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 jormora søkte om plass til meg siden jeg kunne velge mellom to steder og da fikk jeg bekreftelse i posten at jeg hadde fått fødeplass og måtte sende inn skjema om opplysinger om meg og far 4 uker før termin
MaudA Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Jeg hører til tønsberg jeg og, og det går automatisk Har ikke fått et eneste brev eller noe, og jeg er 37+5.
prinsesse & lille spire Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 jeg hører til i stavanger, og her fikk jeg time til innskrivning en mnd før termin. denne timen fikk da jeg var på rutine ul på sykehuset. syns det er ganske greit å slippe å fylle ut skjema og komme med ønsker å sånn når en har rier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå