Gå til innhold

Trenger tidsfordriv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: jeg trenger noe å gjøre på dagen....

Har selvfølgelig masse å gjøre hjemme, men er sykemeldt, og skal ta det med ro. Nå begynner jeg imidlertidig å bli deprimert av meg selv, bim og facebook.

Har dere tips til : Nettsider, tv serier, bøker, hobbyer... tips til hvordan man kan aktivere seg selv....

Jeg har bare kommet inn i et utrolig dårlig mønster, mye fordi jeg er UTROLIG lei av å være gravid, og LEI av å være sykemeldt!! Lei av å måtte aktivisere meg selv og være flink til å finne på noe!! ÅÅÅH!!!

Kjenner jeg er deppa i dag, gidder ikke reise meg opp for å lage mat engang...................

Såh. Alle gode tips taes i mot med stoooooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg la ut en hobby tips tråd (to ganger med en feil) og har fått masse svar på begge to! Den ene ligger lengre nede enn den andre, men de er begge på første siden her.

Hvertfall, jeg skal sy vognpose! hehe. til vår/sommer.

kanskje ett tips? Først forsto eg ingenting, men etter to timer å ha studert den samme oppskriften, og lest en 16 siders langt tråd med masse masse inspirasjons bilder og nøye forklaring, skal jeg pina meg slå meg løs på det! :-D

Skrevet

Jeg er syk om dagen, og driver tidsfordriv i sofaen med nrk nett tv.

Det er utrolig mye dokumentarer der, for ikke å snakke om underholding, da. Anbefaler sterkt trond viggo og samfunnet og alle de gamle greiene til Kirkvåg, Lystad og Mjøen..

Skrevet

Hei;)

Ja, så den, men har strikke og sy prosjekter, trenger vel egentlig bare et spark bak for å ikke være så inaktiv... Føler vel bare at livet har blitt vel rutinepreget med bim/fb hver gang jeg skal slappe av litt...:)

Føler meg uansett mye bedre etter jeg fikk skrevet det ned, så tenkte å ta tak i alle de prosjektene jeg har her hjemme og gjøre det ferdig før jeg begynner på noe nytt.

Er egentlig en rastløs sjel, og hater å sitte i ro inne:P

Skrevet

Jeg har 24 dager til termin, og bruker dagene på scrapbooking og brodering av babyteppe,har to barn fra før også,så her flyr dagene :)

Skrevet

Desverre er jeg for utålmodig for scrapping og brodering. Enkel strikking og hekling holder i massevis for meg.

Tv linken var slettes ikke så dum, noe å gjøre mens man strikker;)

Er det flere som har linker til hvor man kan se tv serier og andre morsomme ting?

Skrevet

Jeg skjønner deg så innmarig godt! Jeg blir også helt apatisk noen ganger at selv om jeg har både bok, strikkeprosjekt og tv-serier å trøye meg med blir jeg bare sittende i koma foran PC'n og bli mer og mer deppa. For meg hjelper det å ringe en venninne eller lage en kaffeavtale. Det er ofte sosial understimuli som gjør meg apatisk. Har jeg en avtale å se frem til er det utrolig hvor mye jeg kan få utrettet av klesvask, rydding og strikking før jeg drar ut! :) Og når avtalen er over er jeg gjerne så sliten at jeg ser frem til å sitte i sofaen med strikking eller TV og slappe helt av. Men det er ikke alltid like lett å få til disse avtalene da. Det krever jo litt initiativ og overskudd.

Skrevet

Flea:

Er som å lese om meg selv!

Humøret spretter opp med en gang jeg skal møte en venninne på kafe, og jeg får gjort masse før jeg springer ut døren.

Det er ikke noe sjakktrekk å skru på PC'n, for å si det slik, for da synker jeg hen i apatien, hehe.

Hadde vært anderledes hvis jeg faktisk hadde vært i form til å trene og gå på jobb som normale folk, men når man har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet, så går det litt på stumpene nå mot slutten.

Skal heldigvis møte ei venninne på kafe i morgen, hurra!

Bare 1.5 mnd igjen til termin.. Blir vel å komme meg igjennom det på et vis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...