Gå til innhold

Hvor langt er vi idag da jenter???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6+4 i dag! :-)

Her varierer kvalmen fra dag til dag fra og være superkvalm absolutt hele dagen en dag, til uggen og skikkelig kvalm deler av dagen amndre dager....slik har det vært den siste uka...

Ellers så er brystvortene superømme.....

Skikkelig vondt å amme......

i dag er jeg ca 7+1:) går snegle sakta ja, men det går fremover:)

veeldig lite symptomer, men så ett lite mirakel på fredag med hjerte som dunket så vet at alt er bra:)

Har faktisk vært endel kvelm i går og i dag å det er helt greit hihi:)

konstant sulten er jeg.. og litt svimmel:)

De største plagene jeg har er vond rygg, sliter max med en sønn på 15 mnd som skal passes på hele tiden og på jobben er det sykt vanskelig..lurer på om jeg burde dra til legen?:( hver kveld nå, klarer jeg såvidt å gå..uff synes det er veldig tidlig hvis dette skyldes sbangerskapet men...flere som har det?

10+2!

Så nå kommer det seg virkelig:-) er kvalm og trøtt (sov 12 timer i natt bortsett fra et par dobesøk!) og er sykemeldt...

har vært på 2 ultralyd allerede hvor alt så bra ut...så nå prøver jeg bare å glede meg de neste ukene...skal på neste ul 12+2 altså om 2 uker.:)

Annonse

Synes også dagene snegler seg avgårde, testet jo positivt veldig tidlig, bare 3+2 så synes jeg har visst om graviditeten i evigheter allerede, snart 3 uker, og er bare 5+6 i dag!!

Gru-gleder meg til UL mandag om 1 uke, håper jeg får se ett lite hjerte banke og slå da :)

Ha en strålende fin dag jenter!!

Klems

Gjest ung_og_gravid

Jeg er 11+0 i dag :) Hittil har jeg vært plaget med alt mulig, har vært utslitt, og holdte på å bli sykemeldt, men jeg ville fortsette å jobbe.

Begynner å få litt energi tilbake :) Magen vises faktisk nå. Kan ikke bruke trange klær lengere, fordi da sees det med engang :P

Annonse

7+5 i dag.. Dagene går sååååå tregt! At det går ann!! ;) Håper og tror dagene vil gå litt fortere fra uke 8 til 12 enn de har gjort til nå. Optimist ;)

Sliten, noe kviser og "avogpå" kvalme, som varer i alt i fra 10 min til 2-3 timer 1 til 3 ganger om dagen.. Ellers ganske fin form :)

Skulle helst lagt meg i dvale og stått opp i uke 12 ;) HATER å vente!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...