=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hvordan er formen jenter? Begynner dere å gjøre dere klare? Tenk at nå er det ikke lenge igjen! Både gleder og gruer meg stort!
2 boys & now pink Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 36 uker i morgen! Jeg er sprekkeklar!
Lillegullet vårt <3 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 36 uker i dag jeg også!! Tiden flyr!!! Både gleder og gruer meg jeg også, er en spennende tid fremover nå )
Turid Laila Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 36 uker i dag ja Håper lille kommer før tiden, jeg kjenner at strekkmerkene kommer, og det er ikke godt! Samtidig så sover jeg svært dårlig om natta og er utrolig sliten
Seriøst Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 36 uker på onsdag! Og er også leeei!! Syns det er litt tidlig å bli så lei, men lite å gjøre med det. Denne gangen har jeg trossalt to små i tillegg til graviditeten Er ikke klar egentlig, har ikke fått opp senga, vugga står til lagring hos svigers, vogna er fortsatt flat (i eska), stellekommode har vi ikke, klær har vi ikke vasket, og har heller ingenting av småtinga som man trenger... Jeg begynner å bli litt småstressa kjenner jeg, iogmed at navn også er noe vi mangler!! Kanskje like greit det enda er litt over 4 uker til termin!
Nikkamoren Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Jeg er også 36 uker i dag, tror jeg, 4 uker igjen til fødsel iallefall:-). Jeg må innrømme at jeg ikke er lei av å gå gravid. Har måttet ha fokus så mange andre steder at jeg føler at jeg ikke har fått nytt graviditeten skikkelig enda. Begynte å vaske klær i går, samtidig som jeg bor i et flyttelass, og har egentlig ikke fått lest noe særlig om hverken fødsel eller andre ting. Puh, hvordan skal dette gå.. :-) ut kommer nå ungen så bra må det gå :-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 36 uker i dag og håper virkelig jeg føder litt før tiden... Er lei og ikke minst veldig lei halsbrann og kvalme!!! Måtte den siste tiden gå fort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå