Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Noen andre? jeg får det spesielt hvis jeg har vært ute og gått tur. Kjenner ikke noe hvis jeg har trent spinning eller aerobic, kun hvis jeg har gått lange turer... Er jo så deilig å gå tur, men VELDIG vondt i bekkenet flere dager etterpå...
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei. Det nærmer seg 2 år siden fødsel, og jeg får som deg, vondt i bekkenet etter særlig lange turer. Jeg kjenner også smerter når jeg gjør helt bestemte bevegelser... Men det varer heldigvis ikke i dagsvis, så jeg føler meg vel egentlig ikke særlig "plaget". Kjenner dog ei som har bekkenløsningssmerter 14 år etter siste fødelse.... Huff.
Tyren78-09+12 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har det også av og til. Og ekstra vondt når jeg har fått mensen..men har hørt at det kan være noe med hormoner å gjøre(altså at det kommer i fbm mensen).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Uff... da håper jeg mensen kommer straks... :/ Etter lang gåtur før helgen, og idag, klarer jeg nesten ikke å sitte...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Du må skaffe deg fysikalsk behandling. Får du det nå, så må du bytte til en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå