Gå til innhold

Var på UL på sykehuset i dag - en oppdatering..

Anbefalte innlegg

Skrev en innlegg på fredag vedr en større blødning med store "klumper"

Synes det var veldig lenge å vente til over helgen, men hadde egentlig kommet til tanken at det var det - og om jeg skulle ha utskrapning eller medikamentel abort.

Var da på UL sjekk i dag bare for å bekrefte om "alt" var kommet ut. Til min STORE overaskelse ser jeg en sprell levende lite foster på skjermen... haken min datt og det kom en liten tåre.

Jøss, dette hadde jeg nesten ikke tørt å håpe på.

Sitter på jobb igjen og skjønner ikke helt enda... :-) Så det er håp enda!

Fortsetter under...

Så gøy!!!! Gratulerer.

Jeg hadde også litt blod på papiret i morrest og har veldig vondt i korsryggen, så jeg venter på legetime i dag og forhåpentligvis ul.

Hadde du smerter eller var det bare en blødning!?

Hadde ingen forvarsel, var bare på do og la merke til blod. Kom endel frisk blod og 2 kjempe store klomper. Hadde ganske smerter hele dagen og litt utover kvelden selv om jeg ikke blødde mer. Heiv innpå Pinex Forte (har til vanlig betydelige mensmerter) var helt sikker på at jeg hadde abortert. De neste dagene har jeg ikke hatt vondt.

Øsnker deg lykke til med legetime i dag!

Ååååååå - så flott at lille spire lever :)))

For en fantastisk følelse det må ha vært å få se den lille lys levende!!! Nå gråter jeg mine lykkelige gravidetårer for deg og at det gikk så bra!!

Håper jeg er like heldig når jeg skal på UL neste mandag :)

Lykke, lykke til og gratulerer, kos deg med tankene og minnene over det flotte du har oppelvd i dag!! Ett lite mirakel med andre ord :)))

stoooor klems

Annonse

Åååå... Sett å vente på tlf ifra gyn på sykehuset ang svar på blodprøvan mine. Men no fikk æ jo ett lite håp! :) Har åsså blødd litt me klumper.

Så bra at det gikk bra førr dæ :) Og lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...