Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Eller bare i begravelsen? Jeg aner ikke hva jeg skal ta på meg...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Svarte klær er det vanlige i minnestunder ja.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Svart bukse og svart dressjakke? Med en topp inni... Den kan vel være hvit?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Bare tull at alle er svartkledde i begravelser og minnesamværet etterpå. Man stiller ikke i sine lyseste klær, men svart er absolutt ikke nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Dette er bare minnestund og likskue... Begravelsen er ikke før på onsdag.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Man kler seg normalt pent, og ikke altfor muntert. Jeg har stort sett ikke på meg svarte klær i begravelse heller, da jeg ikke har noen fine som passer, men bruker mørke klær..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Mitt tips er at du først og fremst kler deg "pent"...jeg hadde valgt mørke klær, ikke nødvendigvis sort...kan like gjerne være grått eller mørk brunt synes nå iallefall jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Klærne er ikke nødt til å være helt svarte, men fargene bør være mørke og eventuelle mønstre dempede. Først og fremst må de signalisere respekt for den avdøde og familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå