mandalay Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har de siste dagene hatt MYE kynnere. Føler til tider at jeg konstant hår med kynnere. De siste månedene har jeg ikke merket så mye til de som tidligere, og jeg lurer derfor på om dette kan være første tegnet på at noe er på gang. Regner vel ikke egentlig med at det betyr at det kan skje noe med det første, men man griper vel tak i alt av håp på slutten:-) 12 dager til termin og ingen andre ting som har skjedd som feks at slimproppen har gått. Sover generelt sett greit om natta, men i natt var det ille- derfor dette innlegget. Gikk på do minst en gang i timen- skikkelig press mot blæra og måtte faktisk tisse hver gang. I tillegg hadde jeg veldig harde kynnere hver gang jeg våknet. Har også hatt tungt for å puste hele helgen, sikkert pgav kynnere. Merker at tålmodigheten kommer til å bli mindre og mindre fremover...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Ja, mandalay, nå nærmer det seg m stormskritt her- spennende dager dette=) Jeg også har sånne harde kynnere for tiden, og mand-onsdag i forrige uke var det helt ekstremt- de var småvonde og regelmessige over flere timer, og holdt meg våken om natta til og med.. Meeeen, nå har det dabbet litt av igjen, og kommer ikke like hyppig, så for min del var det nok bare lurerier og tull, akkurat nok til å få opp forhåpningene litt;) Var nesten sikker på at fødselen var like rundt hjørnet, for det var sånn min første fødsel startet- men neeeida... Så her venter vi fortsatt, 17 dager til termin, og begynner å bli klar nå ja;)
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ja, signerer denne!! Har hatt endel kynnere, men nå har de virkerlig tatt seg opp og varer lengre. Ikke vondt, mest ubehag med pusten. Knallhard mage, press både på urinblære og opp i mellomgulvet. Pust pes... 17 dager igjen her også.
mandalay Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 Hmmm, regnet desverre ikke med å få kommentarer som "det er nok fødsel som er i gang"- hehe. Men det er jo iallefall noe, om ikke mye, som skjer i positiv retning. Altså kroppen som forbereder seg litt... Har litt problemer med å nyte siste tiden selvom jeg virkelig prøver og si til meg selv at jeg skal gjøre det. Når det meste er tung og slitsomt, orker man jo ikke å gjøre stort. Og da blir det fort til at jeg kjeder meg... Og som den organisatoren jeg er, har jeg ikke akkurat spart på ting å gjøre til permisjonstiden. Alt er liksom klart... Ja ja, jeg håper hun kommer før 18 september, men er veldig forberedt på at hun kommer etter. Skulle gjerne unngått å få et oktoberbarn men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå