Gå til innhold

Da skal jeg til UL kl. 13.40!!! DA får jeg endelig bekreftet( /avkreftet) mine mistanker!!!

Anbefalte innlegg

Ååå...som jeg gruer meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men samtidig er det uansett SÅÅÅ mye bedre å vite enn å ikke vite. Om det nå er nok en MA, så slipper jeg jaffal å gå lure på det!

Kryss fingrene for meg, jenter :)

Fortsetter under...

Jeg krysser alt jeg har. XXXXX

Hadde selv en bitteliten sporblødning igår og den gjør meg jo dønn bekymra. Mulig jeg må ha en til ul jeg også før uke 12-13. Men jeg leste i svangerskapsboka jeg har fått i et tidligere svangerskap at det ikke er uvanlig at man kan ha småblødninger i den uke vi er i nå. Dette skal gå så bra så :)

Varm klem fra meg :)

Tusen takk :)

Nei, det er jo veldig anlig med småblødninger i uke 8 - er jo egentlgi da du skulle hatt din andre menstruasjon. Men uansett hva en leser, så blir man kjempebekymra - og det er forferdelig slitsomt! Jeg føler meg kjempesliten jeg nå, etter denne uka med bekymringer og konstant symptomjakt.

Håper nå bare at om det skulle være en MA, at jeg får kommet fort til revisio...det er så vondt å gå å vente. Off...jeg er skikkelig pessimist!

Men jeg er optimistisk når det gjelder deg...for det er så mye lettere :) Syns det er bedre å ta en UL for mye enn å gå å bekymre seg unødig altså...så jeg syns du skal bestille deg en til om du vil det. Masse lykke til til deg å!

Varm klem tilbake fra meg :)

Ønsker deg lykke, lykke til Emma&EliasMams♥m/aprilspire♥

Jeg skal krysse alt jeg har for deg - denne gangen er det vår tur til å få en baby :)))

Har nedtelling til UL selv som er nøyaktig om 1 uke i dag, selv er jeg bare 5+6 i dag! Opplevde sporblødning på lørdag - har heldigvis ikke kommet noe mer, men så har jeg slappet av maks hjemme disse dagene også, ble sykmeldt tvert etter at jeg var på akuttmottaket på lørdag! Har time til kontroll/ny UL tidlig om morgenen neste mandag kl 0905 - så slipper å gå å bekymre meg halve dagen slik du gjør, men til gjengjeld er det en heeeel uke igjen... uff, det er ikke greit dette her altså :(

Hold oss oppdatert på hvordan det går da - tenker masse på deg og krysser fingrene for at det går den rette veien :)

Stoooooor varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...