mammasgull Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Tenk at dette andre trimesteret skulle gå SÅ fort. Føler at jeg just var i uke 12 og var letta over at jeg hadde nådd så langt.... Er det flere som følger etter? Regner med at Nurket84 er rimelig klar for å hoppe over i siste trim??
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 JAAAAAAAAAAAA <3 Jeg er klar som fy!!!! Men skal ikke vi allerede i dag hoppe over?? Eller må vi vente til i morra? siden det står 27+6 er siste hær inne så skal man over? eller kansje jeg har lest feil. hehe. Er i allefall klar!!! <3
mammasgull Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Hehe, var innom å så på 3.trim, og der sto det vel at vi skulle inn der 28+1 Men jeg har snikt der inne allerede et par uker, så jeg sier meg snart HELT ferdig her inne uansett, og det er så ubeskriveldig deilig Nå går det jammen fremover.., kjenner jeg blir mer og mer spent på hva som venter om drøøøye 2 mnd
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Ja jeg tror ikke at det er sant enda at jeg ENDELIG har et lite snusk i magen som lever og er aktiv! Er som en uvirkelig drøm som er for god tl og være sant! Er så spent på fødselen, er jo første så. Spent på om hvordan allt blir!!!
minnimus83 Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 weeeee siste dag her inne på 2trimester, endelig lykke til videre dere andre
..snøklokke.. Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Gratla:) Jeg er snart der jeg ogsåm bare et par små uker igjen. Er der og kikker mye nå, føler det er mer der vi skal være nå, når vi er rett rundt hjørnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå