Gå til innhold

mindre sultfølelse på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 32 uker idag og syns at jeg de to siste ukene ikke har hatt samme apettitt som før..har hatt good apetitt og har lagt på meg over 10 kg til nå...

men nå som sagt så eier jeg nesten ikke sultfølelse...kan holde med 2 måltider for dagen liksom??!! er det bare meg eller er det mageskken som liggermost en plass og ikke har plass til så mye som før??

han i magen er kjempe aktiv og jeg er i grei nok form sånn sett bortsett fra søvnmangel som er utrolig plagsomt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det HELT likt!! i går spiste jeg faktisk bare en skive, ikke med vilje men jeg glemte det helt ut når jeg ikke følte sult! Og den ene skiven er det jeg tvinger i meg til frokost når jeg står opp.

Jeg er 32 uker om 3 dager, så er vel kanskje plass mangel?? Ikke vet jeg, men ingen verdens ting frister...

Skrevet

å det var godt å høre det ikke var bare meg! går jo utrfa at han får det han trenger inni der med det aktivitetsnivået han har for tiden:)(?)

jeg spiser en relativt stor frokost men 2-3 skiver, 1 egg,melk og en kopp kaffe el.te.....og en youghurt av og til...pluss vitaminer...dette og en vårrull var det jeg spiste igår...

den vårrullen ble spist med ren vilje og ikke sult...får dårlig samvittighet på en måte når jeg ikke spiser mere....:/

Skrevet

Det er en normal frokost ville nå jeg sagt, er ca det samme jeg vanligvis har spist men nå føler jeg bare maten ligger i halsen , at den ikke når dit den skal :P

hehe aktivitetsnivået er på topp inni her også, så håper nå de får dekket det de skal ! Er jo derfor vi prøver å presse i oss ekstra mat :-)

Fysj, nå har jeg akkurat spist halve nugattiskiven min og må ta en pause.. Trodde sjokolade pålegg skulle gjøre det hele bedre :-p

Skrevet

ja det er sikkert en normal frokost...men ejg spiser ellers utenom graviditeten 1-2 skiver og dropper gjerne egget også...men ikke nå.;)

ja sjokoladepålegg og oboy er ganske godt hihi:) gleder meg noe heeltutrolig til fårepølse igjen jeg....hadde tenkt å pakke det i matpakken til føden...det kan vel ikke skade da tror du det?

skal rope halleluja når jeg tar det første tygget hehehe:) savner den pølsa sånn:D

Skrevet

Nei det tror jeg ikke skader? Håper ikke det! Jeg har hvertfall tenkt å gjøre det samme! ;)

Er ofte jeg står på butikken å ser på spekekjøttet, vurderer sterkt å kjøpe for å fryse det, og så spise det!

men så begynner disse paranoide tankene å surre ;-)

Det første jeg skal spise når jeg kommer hjem fra barsel er ett rundstykke med spekeskinke OG brie ! hihi.

Oboy glasset står tomt og fint ved siden av meg her ;-)

Skrevet

hehehe... kjenner til de paranoide tankene du;) dukker opp ett par iløpet av en dag ja......er så mye jeg savner å trykke i meg...sikker på at når jeg først kan spise det igjen så har jeg glemt hva det var:D

men er så smått begynt å drømme om en date med mannen på byen å spise sushi og drikke ett glass eller 3 med iskald hvitvin til:D dvs jeg har faktisk ikke smakt sushi før hahaha men har så ufattelig lyst på det NÅ hehehehe:) for alt jeg vet så smaker det møkk:D

jaja..blir nok ikke det første man gjør men skal uasnett bli godt å ikke tenke seg om hver gang jeg spiser noe.....;) nå er jeg vel litt små hysterisk vil jeg påstå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...