Gå til innhold

Slanking og amming - Er det farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha hørt at det danner giftstoffer i melken??

Hvor kraftig slanking snakker vi om da??

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at vekttapet bør begrenses til 1/2 - 1 kg pr uke for å unngå at de miljøgiftene som finnes i fettet går i melken.

Grete Roede har et eget opplegg for ammende med kosthold tilpasset at man skal kunne gå ned uten at det går utover melkeproduksjonen og kvaliteten på melka.

Skrevet

Det spørs jo såklart hvordan man sklanker seg også.

Hvis du spiser normalt og er normalt aktiv, og går ned, så er det bare kroppen som tilpasser seg igjen.

Jeg ville ikke gått på slankekur mens jeg ammer.

Skrevet

Jeg vil også anbefale Grete Roedes kurs for ammende. Etter min første fødsel gikk jeg ned i snitt 1 kg i uken - med MYE mat : ) Det handler mer om fordelingen av måltider og at man ikke spiser for lite for da går kroppen i sparebluss og det er da det også kan bildes giftstoffer.

På Grete Roede kurs får du hjelp å beregne hvor mye du skal spise. Jeg har nå begynt et kurs igjen og er fortsatt overrasket av hvor mye jeg skal spise.

Jeg spiser nå ca 2000 kcal per dag, er 168 høy og veier 77 kg. Går på spinning en gang i uken og går noen trilleturer. Dersom jeg skulle prøvd selv så hadde jeg ikke turt å spise så mye......

Har som mål å gå ned ca 1 kg i uken også denne gangen. : )

Lykke til til deg også! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...