Gå til innhold

Vitex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å prøve dette for å klare å bli gravid. har uregelmessig syklus å har hørt at vitex kan hjelpe på dette... er d noen hær so har prøvd dette å vil dele sine erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg hadde store problemer med at jeg spottet mange dager før ikm. Så jeg bel anbefalt Vitex. Måtte bestille dette fra Danmark da dette er et middel som de ikke solgte i Norge. Vet ikke om det fortsatt er slik.

Men jeg begynte å ta det i starten av syklus og fortsatte en mnd. Mensen kom ikke og jeg er nå 7+5.

Jeg prøve å bli gravid i litt over 1 år.

Skrevet

Sluttet du på Vitex da du fant ut at du var gravid?

Jeg bestilte Vitex fra Danmark og har brukt det en uke nå. Vet ikke om det har noen virkning..... Men håper det :-)

Skrevet

Ja jeg slutta med Vitex da jeg fant ut at jeg var gravid. Mener det sto på pakningen at ved graviditet skulle det kun brukes med samråd med legen. Har vært til en UL allerede og alt så strålende perfekt ut :)

Krysser fingrene for at dere kommer etter snart :)

Skrevet

Ja det står at man skal slutte hvis man blir gravid.

Så koselig å lese at alt ser perfekt ut :-)

Skrevet

gratulerer så mye:-)) ble veldi fristet til å prøve dette jeg også. husker du hvor du bestillte det?

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg vitex, på http://www.vitaminbutiken.se/

Var ikke den billigste leveringen, men syns de hadde masse annet veldig billig der. Tok 5 dager fra jeg bestilte til den lå i postkassa. (Egentlig bare 4, siden jeg bestilte søndagen).

Der har de altså Lamberts Vitex 1000 mg. De fleste andre selger solaray sin o.l. på 400 mg. Har bare gått på det en iiten uke nå, så kan ikke si så mye når det kommer til erfaring da men :) Tips til nettbutikk, ihvertfall! :)

Skrevet

takk:-)) da spørst d om jeg kommer til å bestille meg en boks:-D

lurer på om d kan være skummelt å kombinere vitex med bidronninggele,metformin?

Skrevet

syns d hødes så mye ut med 1000mg...men kansje jeg tar feil. har du fått noen bivirkninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...