sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Solen skinner, og jeg er blid og fornøyd. Det som gjør meg mest glad er at NÅ tror jeg måneden er kommet, måneden da DET skal skje :-D Etter en "helvettesuke" med tante Rød, store smerter som jeg ikke har hatt siden jeg var 13 år, så vet jeg at nå er pillen ute av kroppen. Sluttet på pillen juni i fjor, og da tok det litt i overkant av ett år før den er borte. Tror det er derfor jeg ikke har blitt gravid enda... Pluss at prøvinga har blitt lagt litt på hylla de siste mnd. Men nå er jeg back in buisness!!! El.-testene er bestilt, sammen med g.tester så så fort TR er helt over er det bare å sette i gang, Det var min kjære forlovede som sa det forrige uke : " NÅ vil jeg ha baby, NÅ skal vi bli gravide" :-) Jeg er lykkelig! Men også veldig klar over at det kan hende det ikke går denne mnd heller, men da tar vi det neste mnd :-) Ha en flott dag prøvere! Så følger vi hverandre videre
Tuddeli Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Så godt humør jeg ble av innlegget ditt! Så positiv du er! Ønsker deg virkelig masse lykke til denne måneden Skal se det blir juni-baby på deg! (og kanskje på meg, hihi)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Hihihi, ja kommer vel ingen vei uten å tenke positvt Så nå MÅ det bare bli positivitetsbaby <3 Vi er jo her for å oppmuntre hverandre, og det må vi bare fortsette å gjøre. Har du prøvd lenge du da? Og Juni baby blir det nok på oss ja
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Å ja jeg vil gjerne ha juni-baby jeg også =)) Her har også solen vært fremme hele dagen =)) En blir i godt humør av det også. Håper virkelig dette er mnd for oss alle!!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Å så bra!!! Håper virkelig det blir spire på deg denne måneden Masse lykke til
Tuddeli Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Har ikke prøvd lenge i det hele tatt Har en liten en på drøyt ett år fra før, og hadde egentlig ikke tenkt å prøve på nummer to riktig ennå, men så ble raslinga i eggstokkene plutselig så øredøvende at vi kjører på... hehe. Så da får vi se!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2010 Weee , SOL ER DEILIG! Da blir man automatisk positiv :-) Og idag kom alle EL-testene og gr.testene. Testingen starter søndag så da er det bare å hoppe i halmen fra og med i kveld og ut mnd, hihi ;*) Så deilig med smått da "Tuddeli", og ingenting er kjekkere en tette søsken <3 Mine søstre har ett år mellom seg og er verdens beste venner (selfølgelig verdens største fiender innimellom også) Men det er veldig stas :-) Nyt tiden! Og hvordan ligger resten av jentene an her inne?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Her peises det på hehe...Håper spira sitter for oss alle denne måneden. IKM uke 38
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 8. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2010 Uke 39 her Spanande!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå