Galskapens overhode Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 I dag er jeg 20+0 og nå har råmelken begynt å komme.. I dag kom det et par dråper da jeg kom ut av dusjen.. Ikke noe spreng.. Fikk i uke 6 i 1. sv.sk. og uke 17 i 2. sv.sk. så kroppen har faktisk klart å drøye det litt lenger denne gangen. Flere som har begynt å få melk?
G <3 C Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jepp, her er det på plass. Har fått råmelk tidlig i alle mine svangerskap.
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg er 18+6 og er antakelig det som har kommet på meg også. Jeg er førstegangsgravid, så usikker på alt som skjer men har de siste dagene kommet noen dråper.
Gjest Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg er 19+4 og har ikke fått noe, som jeg vet om Men de siste dagene har jeg begynt å klø noe voldsomt på brystvortene og "svetter" mer på puppen så vet ikke om det er underveis Bruker dere ammeinnlegg eller?
amma+3 Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg har ren melk enda, jeg. Siden jeg sluttet og amme jenta mi på 1 år og 1 mnd forrige uke Ren produksjonsmaskin!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Jeg fikk også råmelk rundt uke 20. Er nå i uke 27, og våkner med melkeflekkete skjorte hver morgen:/ Men fikk råmelk ganske tidlig forrige gang også da..
Preggers Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Ingenting her og jeg er i uke 26. Er førstegangs, håper det kommer noe snart ellers blir jeg bekymret. Ikke for det, jo lengre det drøyer jo bedre for meg. Men får liksom inntrykk av at det "skal" komme i uke 16 og oppover til uke 28...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå