Gå til innhold

Allregi...

kjærevene

Anbefalte innlegg

I dag har jeg avspasert, utrolig deilig.

Jeg kjenner mange ulike symptomer, og er ikke i form når jeg våkner om morgenen. Sover dårlig om natten også, kjenner magen og brystene hele tiden, flere som har det sånn??

Kan ikke huske at det var sånn sist gang jeg var gravid, og da lå jeg på sykehuset med overstimulering.

Kjenner det godt i bekkenet også, korsrygg og skambenet. Men det må da vel være altfor tidlig?? Noen som vet?

Jeg husker fra rugetiden at jeg leste om urogesten som ga alle mulige graviditets symptomer, så jeg velger å skylde på den. Forrige gang jeg var gravid brukte jeg støttebahandling kun de første 14 dagene. Etter som jeg leser i min dagbok hadde jeg ingen symptomer da.

Fått time til UL, 24 september, gurimalla så spennende.

Ha en fin dag damer,

Fortsetter under...

At det går an å være så surrete, står ingenting om allergi i innlegget, he,he...

Jeg er plaget med allergi, tar året rundt citerizin 10 mg to ganger daglig, og nasonex nesespray 2-4 ganger daglig.

Jeg sa ifra om dette da vi startet forsøket,det hadde ingenting å si for forøket.Er det noen som vet om jeg bør slutte å ta dette nå som påvist graviditet?

Snakket med gynekologen som jeg skal til UL hos, han mente jeg burde ta minst mulig, men hvordan skal jeg da klare å fungere på jobb etc?

Noen som bruker allergimedisiner her???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...