Canari Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Litt bekymret her. Mulig er jeg bare godt vant? Han har stort sett alltid spist godt til nå. Men i natt våknet ikke lillegull til nattpuppen, og ville heller ikke ta pupp i morges. Han bare vrir seg unna og gråter. Mulig starten på nekten var at jeg selvfølgelig hadde kjempespreng? (Fant en gammel pumpe et sted og gikk ut det verste trykket, men guttungen må vel ha mat?) Han er forkjølet, og litt tett, men har ikke feber. Han har fint greit å spise med litt tett nese før. Noen som har opplevd lignende og har noen tips? (Jeg har ikke ordnet med flasker og mme etc, da jeg ikke har fått dreisen med pumping (prøvde med forrige), men varer dette må jeg vel bare prøve?) Huff
Tulle06ogPrins10 Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei Har du prøvd å dryppe nesen med saltvann og suge ut snør? Kanskje det er noe annet som plager han? Hadde ringt til helsestasjonen og spurt. Det er jo litt rart at han vrir seg unna og gråter. Jeg ringte helsestasjonen når mini var 9 dager på grunn av forkjølelse og spurte hva jeg skulle gjøre. Hun sa så lenge han spiser er alt bra, slutter han å spise så få en lege til å se på han. Ikke vet jeg, men bedre en gang for mye en en gang for lite.........
Canari Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 hei, mulig var han også litt tett i nesa, slik at han ikke fikk puste. fikk ut ganske mye snørr, og etterpå tok han litt nå nettopp. får kjøpe slik nesepumpe. skal prøve med saltvann. men mulig også noe annet som plager ham, for han synes å plages ved tillegging, kanskje stiv i ryggen? kanskje prøve manuellterapeut? (skriver litt rart pga bare en hånd tilgjengelig, har baby på skulder :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå