Nat27 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Når dagene som sykemeldt blir laaange, internett er oppbrukt og huset er plettfritt - ikke et støvkorn og se, finner jeg frem strykejernet og en passende stol og stryker. Vet at mange får kløe bare de ser et strykejern, men jeg virkelig nyyyter å stryke klær. Syns rett og slett det er fantastisk avslappende!! Så nå har jeg strøket alt av babyklær, 50 flanellkluter/bleier, gassbleier(!), vaskekluter (-JA, du leste riktig..vaskekluter!), sengetøy til både baby og resten av familien, duker, gardiner, undertøyet til storesøster + alt annet i stoff som jeg har kommet på kan strykes... Galskap, men hva gjør man ikke for å slippe kjedsomhetsdøden??! hehe... Så nå bare gleder jeg meg til skittentøyskurven har innhold igjen, slik at jeg kan vaske, tørke, stryke og brette på nytt! Ser selv at det må jo se ut som om det har rablet fullstendig for meg...haha!! Har noen andre opplevd å finne seg merkelige hobbyer i det siste? Del gjerne, så kanskje jeg blir inspirert og slipper å slite ut strykejernet mitt! Hihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå