Gå til innhold

30days shred-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg min første treningsøkt med Jillian Michaels:) Det var utrolig herlig, men fytti grisen så tungt for ei som IKKE er trent i det hele tatt! :)

Bare lurte på en ting..

Er det slik at man skal trene level 1 i 30 dager, så level 2 i 30 dager og til slutt level 3 i 30 dager? Eller skal man ta level 1 på dag 1, level 2 på dag 2 osv og fortsette slik i 30 dager?

takk for svar jenter! Anbefaler dette på det sterkeste, vel benytta 20 minutter mens den lille sover:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trener level 1 i 10 dager.. så level 2 i 10 dager og så level 3 i 10 dager..

Skrevet

Hva er dette for noe? Fortell, trenger tips! :-) Og by the way - kan man trene sit-ups etter fire uker?

Skrevet

jullian michaels er hun ene treneren i The Biggest Loser! Hun er helt rå! hun har satt sammen et treningsprogram som lover at du vil gå ned inntil 10kg på 30 dager!

Det er grådig hardt men fy søren, så verdt det:)

Google det, jeg kjøpte dvd'n men vet man kan laste den ned også:)

Takk for svar til deg over her:) Det virker mer logisk å trene 10 dager,så 10 til osv:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

En til!:

Nei, du bør vente 6-8 uker med å ta sit-ups. Hvis magemusklene ikke har vokst bra sammen, kan du pådra deg brokk! Begynn å tren de skrå magemusklene når den tid kommer, før du trener de rette magemusklene.

Skrevet

dette gjelder vel bare ved keisersnitt? jeg hadde ks, men det er 5mnd siden:)

Men er ikke sikkert En til! hadde ks?! Så om du hadde en vanlig,grei fødsel kan du helt sikkert trene sit ups etter 4 uker:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg fødte på SØF og der var jeg med på en sånn informasjonstime for alle fødende med en fysioterapaut om trening av bekkenbunnen. Hun var opptatt av at man ikke skulle trene magemusklene før 6-8 uker. Det står også i den linken jeg legger med, så vær forsiktig med det! :-)

"Magemusklene er svake etter fødselen, og dette er kanskje den muskelgruppen mange kvinner er mest opptatt av å trene etter fødselen. Den rette magemuskelen er overstrukket, og ofte skyves denne muskelen noe fra hverandre. Dette trekker seg imidlertid gradvis sammen igjen. Men bindevevet midt på magen er svakt, og du bør derfor ikke gjøre tradisjonelle sit-ups i barseltiden "

Barselstiden blir som kjent regnet som 6 uker etter fødsel.

http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/trening/formetterfoedsel.php

Skrevet

oki,takk for info! Visste ikke det jeg,beklager:) Hadde som sagt keisersnitt så vanlig fødsel vet jeg fint lite om. Dessverre:/

Da skal du IKKE trene mage etter 4 uker:)!!

Skrevet

Takk for tips! Nå fikk jeg lastet det ned så da finnes det ingen unnskyldning for å ikke begynne i dag ; )

Skrevet

hehe:) jeg trente for andre dag i stad:) Er så støl at jeg kunne krepert,men det er ingen undskyldning! Gikk helt fint å trene i dag også bare jeg ble varm!:) Så man må ikke si til seg selv at i dag kan jeg ta en pause fordi jeg er støl! Daq begynner ikke jeg igjen iallefall!

Lykke til Væren!:D Det er faktisk ganske moro og hu er kjempe motiverende! Jeg bare fokuserer på magen hennes og tenker at SÅNN! skal jeg og ha etter hvert! FLATE magen!:D

Skrevet

Jeg vil også ha!! :-) Skal kjøpe straks! Takk for info! :-)

Skrevet

Hei,

jeg gjorde programmet i sommer og det hadde absolutt en effekt! Tving deg selv til å gjøre det hver dag, selv om du egentlig ikke orker. Jeg gikk litt ned i vekt og ble synlig tynnere rundt livet. 20 minutter hver dag er jo ingenting:)

Lykke til!!!

Skrevet

takk ,det hjelper veldig på motivasjonen å høre av andre at det faktisk virker:)

Skal så absolutt fullføre! har ingen planer om å slutte når de 30 dagene er ferdig heller, tenkte da å fortsette til jeg må avansere enda mer:)

20 minutter går kjempe fort! Mini ligger i lekegrinda å ler av mora si som svetter og danser rundt på gulvet:) har kjøpt med treningsmatte og vekter også nå! Nå er det ingen bønn:)

Jeg gjør det av en motivasjon alene: Mitt neste svangerskap skal IKKE være like tungt som det første!

Skrevet

men jeg skjønner ikke hva jeg skal plotte inn. Høyde og vekt er jo ikke i cm og kg.

jeg er 175 cm og 75 kg, noen som vet hva jeg skal plotte inn??

mitt mål er å veie 65 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...