Gå til innhold

Hjelp meg med svar vær så snill!!??

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9 i dag, men kan være kortere på vei pga av lang syklus. Test var positiv 19 Aug, før det har jeg hatt bare negative.

I går hadde jeg veldig vondt i korsryggen, har i grunn hatt det i dette svangerskapet, og ikke noe særlig symptomer på graviditet heller.

Så i morges at det var litt lyserosa blod med slim i på papiret, og jeg har lignende mens smerter. Vondt i korsryggen og nederst i magen.

Jeg er redd for at det er en begynnende SA.

Noen som har opplevd det samme eller har erfaringer med dette som kan hjelpe meg???

Fortsetter under...

Kjære deg. Det er så mye som kan være helt normalt, og mye som kan bety en SA. Selv har jeg hatt en blødning, og magesmerter, men det ser ut til å ha gått bra med meg så langt, jeg er nå i uke 7. Jeg har opplevd SA noen ganger før, og det jeg kan si er at blør det mye, så ender det i en SA for meg.

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med legen, be dem ta blodprøve for å sjekke hcg nivået ditt, om det stiger eller ikke. Kanskje få henvisning til gyn. hvis du ikke allerede har en du går til.

Det beste er å få klarhet, men selv det kan ta litt tid hvis du ikke blør mye ( som en vanlig mens). Magesmerter kan man ha helt til 12 uke har jeg blitt fortalt av legen jeg har var hos. Så det er ikke sikkert det har gått galt....

Lykke til.

Takk for at du ville svare meg Cocco**, det er så fint å få andres støtte og høre om deres erfaringer når man er litt trist og redd for at ting går galt.

Jeg fikk legetime i dag kl 1410 og håper jeg blir henvist til sykehuset på UL. Jeg tror jeg er bare 7 Uker på vei pga lang syklus (har blitt satt fram 2-3 uker med de 2 første)

Jeg har en dårlig magefølelse men krysser fingrene :)

Jeg har faktisk ofte smerter uten at det blør. Kjenner det i eggstokkene! Mens-liknende smerter og mageknip.

Men da jeg blødde hadde jeg mageknip først.

Vet ikke om det har noe betydning, men MÅ få det undersøkt!

Ettersom jeg har så mange andre symptomer, så er jeg faktisk optimist :)

Har du ofte magesmerter?

Annonse

Lykke til hos legen i dag. Be ihvertfall om at de tar blodprøve i dag, og at det taes ny blodprøve om et par dager for å sjekke evnt. endring i hcg nivået.

Selv skal jeg til legen i morgen ettermiddag for å sjekke hvordan det går.

Krysser fingre :)

åhhh så gøy!!! Gratulerer, nei jeg har sluttet og blø men har fortsatt en del smerter i korsryggen. Legen mente det kom av andre ting. Så jeg må nok smøre meg med tålmodighet til ordinære Ul i uke 20. Spennende det her asså :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...