HELomvending Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Skulle tro jeg likte selvpining her jeg sitt. ubben er på jobb, og jeg fant plutselig verdens FINESTE sang, og nå har jeg sikkert hørt den 50 ganger, og grin like herlig hver eneste gang!!! Kjenner morsfølelsen skylle innover meg, her jeg sitter 4 dager før termin.. Så hvis noen vil seg selv litt vondt i kveld, be my guest. (= Og her er teksten, sånn at det blir ekstra trist. (= (= (= You're my life's one miracle, everything I've done that's good And you break my heart with tenderness and I confess it's true I never knew a love like this till you You're the reason I was born, now I finally know for sure And I'm overwhelmed with happiness, so blessed to hold you close The one that I love most with all the future has so much for you in store Who could ever love you more.. The nearest thing to heaven you're my angel from above Only God creates such perfect love When you smile at me, I cry and to save your life I'll die With a romance that is pure heart you are my dearest part Whatever it requires, I live for your desires Forget my own, your needs will come before Who could ever love you more.. Well there is nothing you could ever do to make me stop, loving you And every breath I take is always for your sake You sleep inside my dreams and know for sure Who could ever love you more...
mamma til 3:) Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takk for den:p Hehe... For en nydelig sang, og den fine teksten!!! Tror ikke det finnes mer sanne ord! *tørke tårer*
HELomvending Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 hihihi.. Jeg veeeeeet!!! Sorry snupps, men det den var så fin at det var verdt å hulke litt liksom! Satt å prøvde å synge med, men med en TOTALT gråtkvalt stemme så vart det FORFERDELIG stygt. Og da gråt jeg litt for det også. hehehe. Skal lære meg sangen og en gang klare å syne den til lillepjokk uten å tute. (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå