Gå til innhold

Overtidskontroll.....

Crazy81 m spire nr 3 i magen:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen..Er veldig spendt...

Hva skjer på en slik kontroll? UL?Åpning?

Hva skal til for å bli satt i gang egentlig? Er 41+2 i morgen..overtid er kjipt i seg selv,men jeg sliter så med bekkenet at jeg er stort sett sengeliggende hele dagen.Store problemer med å gå,sitte,stå,ligge osv.

Håper virkelig på å bli satt i gang i morgen!Jeg har jo 2 andre barn som jeg sliter med å være en god mor til fortiden pga dette..har ikke noe tålmodighet til de i det heletatt fordi jeg har så vondt og ikke sover om natten el noe..

Noen som har noen trøstende ord el vet noe om hva som skjer på en slik kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer på en slik kontroll, men ønsker deg lykke til. Håper det ikke er så himla lenge til du har lille rusk i armene dine!

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Da jeg var på overtidskontroll i forrige svangerskap var jeg 41+6. De tok ctg, UL, innvendig sjekk hvor de strippet noe (men jeg fikk en rie da, så gjorde helt sinnsykt vondt), også pratet vi litt om igangsetting. Akkurat den dagen hadde jeg begynt å blø, så de trodde fødselen kom til å starte av seg selv i løpet av noen timer, noe den også gjorde. Vi snakket derfor ikke så mye om eventuell igangsetting, men vil tro det er noe de snakker litt mer om til vanlig.

Lykke til! Håper det starter av seg selv hos deg også etter å ha kontrollert litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...