Tira Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Flytter over hit fra 1.termin jeg da (og det føles kjemperart:)... Er 12+4 i dag og skal på ul i morra. Grugleder meg. Har igrunn ikke merket noe til graviditeten den siste uka og siden det er min første vet jeg jo ikke om det er normalt og dermed er jeg litt nervøs, men i morra I MORRA får jeg jo svar på om alt er i orden så langt. Er veldig spent på om det er 1 eller 2 ettersom jeg kjenner toppen på livmora bittelitt nedenfor hoftebeina. Står på nettet at man KANSKJE kan kjenne toppen rett over bekkenbenet når man kommer til uke tolv, men det er noen uker siden min passerte det punktet. Noen som vil dele sin erfaring angående det? Lurer på hvor forskjellig det er fra gravid til gravid og hvordan høyden på livmoren forventes å være dersom det er tvillinger... hmm... Ble visst litt langt innlegg dette her:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142285869-h%C3%B8yde-p%C3%A5-livmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå