Gå til innhold

julegave til besteforeldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere g til jul til besteforeldrene til babyen dere som får baby før jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at man får barn trenger man ikke lenger tenke så veldig på julegaver til besteforeldrene har jeg funnet ut:)

Vi gir kalender (litt tidlig for en nyfødt kanskje, men greit til neste år), ellers er det alltid velkomment med forstørrede bilder i pene rammer. Blekk- og gipsavtrykk av hender og føtter er også veldig velkomne. Da datteren min var ett ga vi bort miniatyrstaffelier med mini-lerreter hun hadde malt på, de står på hedersplass hos samtlige tanter og besteforeldre:)

Hadde jeg hatt en nyfødt før jul (har januarbarn og termin i januar neste år, så ikke aktuelt for meg) hadde jeg forsøkt meg på tidlige hånd- og fotavtrykk samt bilde i en dobbeltramme.

Skrevet

eg har litt lyst på noe på lifestone.no men det er så dyrt der syns eg. er det noen andre plasser vi kan få avstøpt fot og hånd og kanskje med bilde ?

Skrevet

De doble rammene med avstøp mener jeg du også kan få på bokhandlere, hobbyforretninger og fotobutikker. Muligens Panduro også har noe.

Har også tittet på Lifestone, usannsynlig dyrt, men hvem har virkelig så lyst på en fot i 3D i vinduskarmen?:)

(Vet de har mye fint også altsåÜ)

Skrevet

tenkte mest på den hvite rammen med avstøpt hånd og fot og et lite bilde på den siden eg.

Skrevet

men vi har bare tenkt å gi et fint bilde i en fin ramme til jul til de.

Skrevet

fant en side så de har billige rammer med avstøping,

barneshoppen.no

Skrevet

Kanskje billigst av alt å lage bildet selv :)

ta maling på barnet sin fot eller hånd å trykk den forsiktig ned på et lerret som du kan få kjøpt i hobbybutikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...