Sjakai Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Er 37+2 nå, og termindatoen nærmer seg. I går og i dag har jeg hatt skikkelig nedpress i underlivet. Det er vondt å gå, det er vondt å sitte og ligge...vondt å gå på toalettet...Har hatt en del nedpress tidligere i svangerskapet, men ikke så voldsomt som de siste dagene. Noen andre som har det slik? Lurer på om det er et tegn på at fødselen nærmer seg...skal til jordmor i morgen, blir spennende å høre hva hun har å si :-)
Vesle mor Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Har også hatt det sånn de siste dagene.. kan du ikke si i morgen hva jordmor sier om dette?
*NordNorge* Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Sliter med litt nedpress jeg og, å er bare i uke 32 :S Men, men.... får håpe bebisen holder seg enda noen uker.... Kjenner også ut som at jeg er øm oppi dær bebisen skal komme ut... Har dere andre d også slik???
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 slitt med nedpress med nr 1 og nr 2 fra uke 30...ble ikke noe tidlig baby likevel.. denne gangen sliter ejg med nedpress etter igangsetningsakupunktur
Sjakai Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 Jeg skal gi beskjed straks jeg har vært hos jordmor :-) Regner med hun undersøker om det er noen åpning siden det er så kort tid igjen. Eller er det ikke vanlig at de gjør dette? Det føles hvertfall som hodet til lillegutt snart henger utenfor :-D Off, hørtes fælt ut, men slik føles det hvertfall!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 kan sikkert sjekke det om du spør---selv har jeg kun 14 dager igjen og ikke blitt sjekket noen gang den veien
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 de sjekker ikke det med mindre du er i tvil selv... da syns jeg de bør sjekke.... Si at du har hatt vondere enn du egentlig har... en liten hvit løgn for å sjekke åpning har aldri skadet noen..
mamma til 3:) Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Gått sånn i flere uker jeg:( Men trøster meg med at det må være noe modning på gang:D
Novadona Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Om jeg ikke huseker feil, så er du i Bergen? Hvor fikk du igangsetningsakupunktur? (er det det samme som modningsaku) Fornøyd? Hva betalte du?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Er vist ikke det samme med modning og igangsetning sa jordmor Modning går på å påvirke livmoren og stimulere den og forberede den Igangsetning påvirker man mer hormonene for å sette i gang fødselshormoner, slik kroppen tror den er i fødsel... Betalte 450... Fikk ekstrem nedpress og kynnere hele helgen...og skal gjøre det omigjen idag
Novadona Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Til Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skjønner, lykke til, virker som det kan være like rundt hjørnet for deg da... Når er terminen din?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Jeg har i dag så innmarri nedpress at jeg vurderer sterkt en tur på sykehuset for skjekk. alle disse kynnerne og nedpressa jeg har hatt må jo føre til noe.. men det er stor forskjell på nedpress følelsen jeg har hatt før og i dag!!! aaaauuu. hvordan gikk det med deg HI?
Sjakai Skrevet 6. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 6. september 2010 Heisann :-) Nå har jeg vært hos jordmor. Hun sjekket ikke om det har kommet noen åpning enda, det gjør de ikke før en har nådd termindato sa hun. Hodet til lillegutt har ikke festet seg enda, men det kan skje når som helst mente hun. Hun mente imidlertid at siden nedpressene kommer uavhengig av kynnerne kunne det være baby, fostervann, morkake og livmor som ligger og presser på bekkenbunnen med hele sin tyngde. Mer kunne hun ikke si, så jeg ble ikke noe klokere... Jeg har det hvertfall enda, og smertene er veldig intense når de kommer, men det er kun i underlivet og ikke noe annet sted i magen samtidig. Og de kommer heller ikke sammen med kynnerne... Magefølelsen min sier hvertfall at noe er på gang, enten det skjer om noen dager eller uker...det er lov å håpe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå