Kanskje snart <3 86 Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Er på dag 18 i syklus som alltid har vært på 29/31 dager, og får fremdeles LAV fertilitet på monitoren. Dette er første måneden vi prøver å finne EL med denne monitoren. Begynner å bli litt desperat og utålmodig nå siden vi ikke er så langt unna 1 år med prøving uten resutat og da blir det jo utredning etterhvert som jeg selvfølgelig håper å unngå... Har slitt litt med å finne EL med billigtester også, men hadde håp om at monitoren skulle hjelpe oss. De gangene jeg har fått positivt utlag på billigstrimmel har EL vært ca 15 dager før TR og nå er det bare 11-13 dager igjen før IKM. Pleier å ha veldig stabil syklus. Samboeren min er mye bortreist til vanlig, men denne måneden har vi hatt sengekos;) annenhver dag etter TR var ferdig. Hadde så inderlig håpet å treffe EL denne gangen. Denne monitoren skal jo vise økning i LH og østrogen opptil flere dager før EL skjer, er litt beskymret nå siden den ikke har vist HØY fertilitet engang ennå... Noen som har opplevd lignende? Hva tror dere kan være årsaken til at jeg ikke har fått utslag på monitoren? Svar taes imot med et STORT TAKK ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142284934-sniker-innom-fra-bligravid-med-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-rundt-cb-fertilitetsmonitor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå