superdupermamma Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Har dere vært fornøyde? Vurderer den men synes ikke jeg hører om så mange som bruker den. Virker som om de fleste velger spiral eller piller.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg har hatt,og var veldig fornøyd. Gikk litt opp i vekt og mistet sexlysten i perioder(kan skyldes dårlig forhold også det da:P) Ellers hadde jeg ikke mensen på 3 år:)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har hatt p-stav siden i januar og har hatt en del plager. Først forsvant mensen i 2 mnd og deretter fikk jeg småblødninger konstant i 2 mnd, og vips var den borte i 2 mnd og deretter på'n igjen med blødninger.... en smule forvirrende! I tillegg har vært mye trøtt, kje, liten sexlyst og nå også leddsmerter. Så jeg er ikke så veldig fornøyd, og vurderer å fjerne den. Må diskutere litt med legen først. Det værste nå er leddsmerter i fingrene som ikke er så behagelig når jeg har to små som stadig vil holde mamma i hånda eller som skal ha tørre bleier og klær på. Legen min anbefalte sterkt p-stav for andre pasienter hun hadde var kjempefornøyd. Så den funker nok perfekt for noen, men ikke for alle.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Dette er 2.gangen eg har p-stav, og er fornøyd bortsett fra (det som andre også skriver) mister sexlysta. Jeg kan ikke ha annet (eller ønsker ikke spiral) pga angst for piller og får migrene av alt annet enn staven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå