Gå til innhold

Hva har damene gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg mye, er alene hjemme og deler av familien er reist til hytta. Så da lurer jeg på hva dere har gjort på den første søndagen i september? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært hos mamma på fårikål middag!!!! NAMM! Ser for meg en luftig kveld og natt ja!

Skrevet

Namnam, fårikål høres godt ut, det må jeg få lagd en dag når samboeren er kommet hjem :)

Skrevet

Funnet fram og sortert høst/vinter klærne:O:O Hehe... For å finne ut om unga passa det fra i fjor eller om vi må kjøpe nye:) Begynt å sortere ting i "boden" i kjelleren men måtte gi meg da jeg fikk syke tak i magen:p Gått en tur med familien og nå lager jeg vaffler!:):) Nam nam:D

Skrevet

Idag har det vært husvask og rydding/ klesvask her i heimen, måtte få utnyttet tiden til det fulle siden vi var så heldige å få besteforeldrene på besøk som barnevakter for snuppa på 2 år. Skrubbing av do og vasking av gulv med stor mage og halsbrann anbefales ikke, men det gikk da på et vis;)

2,5 uke til termin og huset er skinnende rent- deilig:D

Skrevet

Det frista med vaffler også... Men er ingen vits at det frister når det ikke er plass til noe i magen min :P

Har også gulv og badet som skulle vært skrubbet men har valgt å holde hviledagen hellig pga at jeg har alle de andre dagene ledig. :)

Skrevet

Gått rundt og vagget, som vanlig :) hehe,.. Ellers har det vært en nyyydelig dag værmessig i Bergen, så dagen har gått mye med til å nyte solen, sjøutsikten fra altanen og godt selskap :) Hadde bare alle dager vært som denne! <3

Skrevet

Du kunne kanskje sende litt av godværet nordover også ;)

Skrevet

I dag har jeg strøket masse duker, laga middag, stekt vafler, vasket bad, kjøkken, gang og trapp. Tenkte å toppe det med litt sengekos utpå kveldinga, kanskje det skjer noe da???? Lei??? Jeg??

Skrevet

Støvsuget to etasjer, vasket kjøkkenet og dratt frem sofaer og tørket støv og vasket bak der. Samt byttet gardiner i stuen.

Begynt å gjøre klart til vinteren her, så neste helg skal alt søppelet vi har samlet opp over sommeren på dynga og veden skal inn i vedboden.

Ikke at jeg skal bære så mye ved ned alle trappene her, men søpla må jeg vel hjelpe til med tenker jeg.. Kanskje det setter igang noe her! Uansett så er alt sånt greit å ha i orden før vi blir en til i familien.

Ellers har jeg lekt med sønnen min og slarvet med naboen :)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde litt av den energien deres :P

Skrevet

Lilletupp (snart storesøster) og jeg har vært hjemme alene hele helga da pappan har jobba, og dette er vel den siste helga vi jentene har alene på leeenge, så vi har bare kosa oss!! :) Har faktisk ikke vært trass og hormoner en gang!! :) Idag har vi brukt dagen på å finne fram babyleker som lillebror skal få, leika oss ute og hatt besøk av mormor..! Deilig!! <3

Skrevet

Hatt besøk og spist god middag som snille mannen min lagde, og så sendt de siste små epostene jeg ikke rakk å sende på siste arbeidsdagen før permisjonen startet på fredag. Så NÅ kan babyen bare komme! :-)

Skrevet

Jeg ble vekt av en sur telefon om at unghingsten min hadde stukket av - samboern dro og fant ham. Deretter fikk jeg telefon fra politiet som lurte på om hesten var på plass igjen (og gratulerte meg med dagen). Så bekymra jeg meg et par timer, sov en times tid og så dro jeg opp til hesten min og holdt ham med selskap en stund (han står i karantene stakkar). Hjem for å dusje, slappet av litt og bekymret meg litt til og så kom foreldrene mine innom.

Dagen ble igrunn fylt med stress og uro, bekymringer, bebreidende meldinger på FB (fordi jeg har syk hest, dumme meg), syting, vondt i ribbena, nye tøfler og høytrykksspyler og berlinerbolle. Hurra.

Skrevet

Jeg HAR ikke denne energien, men ting må jo gjøres, og da må man bare. Får feks. ikke sove på natten heller, så de dagene jeg ikke jobber tilbringer jeg stort sett i sengen :P

I helgene er jo eldstemann hjemme, og da kan man rett og slett ikke sette seg ned i like stor grad, og med en mann som jobber syv dager i uken så må jeg bare trå til.

Skrevet

Nydelig vær i bergen i dag...

Hatt vår første frihelg på over 4 år, der begge guttene var bortreist.

Begge var bortreist siden jeg ble satt på modning torsdg og både sykehus og jordmor mente fødselen ville komme igang torsdag...

Startet dagen med bacon frokost på terrasen...

Laget skohyller i gangen ferdig

Malt eske til å ha hånd og fotavtrykk oppi.

Så på besøk til mine foreldre for å hente minsten., så legge han, så hente storebroren som kom hjem fra en tur på landet/hytten

Nydelig helg gitt..

Men søren meg ikke klar for ny modning i morgen

Skrevet

Jobbet min siste vakt i omsorgsboligen der jeg har helgjobb! Rart å ikke skulle dit på et års tid! Sovet tre timer etter jobb, og vært i 11 års bursdag til fetteren til min kjære. Innom et vennepar nå i kveld. En koselig dag!

Skrevet

Og jeg har tilbragt hele dagen på katteutstilling. :)

Dette blir min siste utstilling på lenge,og det føles vemodig -men samtidig så vet jeg jo at jeg får mitt eget "kull" å ta meg av. ;)

Skrevet

Solt meg. Lest bok. Spist nystekt brød med nugatti og iskald melk. Sovet ettermiddagsluren min. Gått tur sammen med mannen. Surfer på nettet.

Skrevet

Vi har

- Vært på visning og sett på et hus vi likte veldig godt. *drømme*

- Gått tur på stranda og kastet stein i havet med 2-åringen. (LYKKE)

- Kost oss på café. :)

- Hatt teselskap med Hoppsi Deisi og 2-åringen. Vesle frøkna hadde dekket til festbord med teserviset hun fikk i bursdagsgave. Hihi.

- Ryddet hus og vasket klær.

Alt i alt en veldig deilig søndag her i gården. :)

Skrevet

*Nøtta* Så morsomt! Det har jeg også. Hvor har du kattene dine fra? Er det odalspuser eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...