stratosen_er mamma_ Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Oki, jeg er relativt ny her inne men var her jo sist før jeg ble gravid med gutten min, men vil gjerne høre litt om dere og "bakgrunnen" Jeg kan begynne; Jeg er 27 (jente), har en gutt på litt over 2 år...har prøvd siden mai omtrent på en til...Før jeg fikk gutten min hadde jeg to aborter, en MA i uke 14 og en SA i uke 6...Håper at d skal gå greit denne gangen og har en god feeling på d...Ellers så jobber jeg som sykepleier og er veldig interessert i det alternative, er også litt på spå/horoskop sine sider her...
Giinaღ Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hei, Stratosen. Jeg husker deg godt da du var her inne sist. Husker du spådde meg da og fikk helt rett mht tidspunkt for graviditet OG kjønn (har meldingen din fortsatt i innboksen, hehe) Jeg har en altså en gutt på 1 1/2 år og er nå prøver igjen på nr. 2. Før vi fikk han hadde vi en MA i uke 10. Ble gravid på 1. forsøk nå i aug. men fikk en SA ca. 5 uker på vei (nå i helgen faktisk). Følte. det hele tiden at det ikke ville gå denne gangen. Symptomene jeg hadde tidlig forsvant. Ellers så kan jeg fortelle at jeg bor i Oslo og er samboer Stratosen, om du har lyst å prøve å spå meg igjen denne gang hadde det vært gøy. Legg isåfall igjen en PM eller svar på denne tråden. Jeg synes det er superspennende med det alternative selv. Håper du lykkes med ny baby i magen veldig snart
Giinaღ Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Sender forresten en PM med fødselsdatoer, i tilfelle du har lyst å spå meg
Giinaღ Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 ...men du hadde visst full meldingsboks haha!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Hallo Jeg er så å si ny her inne jeg og, men har vært her for 4 år siden da jeg ventet min datter i 2006. Så jeg er veldig glad for å komme tilbake Nå har vi nettopp startet opp med prøving på nummer 2. Har ikke kommet igang før nå pga utdanning. Er sykepleier selv Så nå ser vi frem til prøving Vi er begge to født i 84, og kommer fra Stavanger
Giinaღ Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 ...men du hadde visst full meldingsboks så legger de ved her: Min: 120874 Sambo: 110179
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2010 Giina jeg føler at du blir gravid i okt/november...innen da skal d vere en spire i magen din føler jeg.... lykke til håper vi kan slå følge videre...!! så morro at jeg traff på deg sist...er ikke alltid helt i rett modus for å spå men kan ta en lengre reading en annen dag;)
aprilbarn-mamma Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 også ny her, men har vært her før da jeg ventet på jenta mi født i 2009. nå venter jeg i spenning om det kommer en til snart:) er forresten 26 år og fra østfold.
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Hei jenter Jeg er 34 år og prøver å få mitt 5 barn..De andre barna er født 96, 99, 00 og 06. Har vært prøver siden mai og det ser ut at det er ikke like enkelt nå som før.. Bor i Tunisia, men kommer fra midt norge
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 stratosen_er mamma_ Kunne du ha spådd meg også? Jeg: 140676 min mann: 090285 Er det blitt en spire denne mnd? eller når blir jeg evt gravid??
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Jeg også er "ny" her. Var innom her da jeg var gravid sist og nå prøver vi igjen. Gutten vår blir 2 år i oktober. Hadde ikke noe morsom svangerskap sist så det har tatt laaang tid for meg å bli klar for å prøve på nytt. Men vil jo gjerne ha en til da - så da er det bare å huske at det endte godt sist og hoppe i det...
*frk. lykkelig* Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Jeg er ny her...eller...var her sist gang når jeg ventet min sønn i 2004 Nå er det "på-an-igjen" med prøving Er 26år fra Stavanger og jobber som teknisk assistent, har en sønn på 6 år, og en stedatter på 11 år Håper virkelig prøveperioden ikke blir så lang
Ønskebaby08*12 Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 Jeg er 30, har en datter på snart 2 år. Nå prøver jeg og mannen min på nr 2, men det viser seg at det ikke bare er lett. Jeg ammet datteren min til hun var 16-17 mnd, har siden hatt veldig uregelmessige menstruasjoner, så det er vanskelig å finne det perfekte tidspunktet.. Har vel hatt tre ordentlige "tantebesøk" og en rar liten blødning siden desember i 2007 ( da jeg ble gravid med jenta), så kroppen min er litt ute å kjører. Men, vi håper at vi lykkes snart Lykke til videre damer:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. september 2010 #14 Skrevet 8. september 2010 Hei, hei:) Dette var en koselig tråd, da! Det er ikke så lenge siden jeg var inne på disse sidene egentlig. Er heldig mamma til 2 flotte gutter, en på 3 år og en på 9 mnd. Jeg har alltid ønsket meg stor familie, mens mannen min egentlig ikke ønsker seg flere barn, men vi ble enige i går om å prøve på nr 3:) Jeg er kjempeglad, men samtidig litt redd;) Hehe... Vi har vært veldig heldige de andre gangene vi har prøvd å bli gravide og klart det på 3.forsøk begge gangene. Blir spennende å se om det går like greit denne gangen eller om det tar litt lenger tid... Ellers flyttet vi inn i nytt hus før sommerferien og har kommet nærmere familie og venner. Eldste går i bhg og yngste begynner snart han også. Lykke til alle sammen:) Håper det sitter en spire hos oss alle snart!
BareMeg73 Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 Hei :-) Jeg er 36 år, samboeren min er også 36 men ti mnd yngre enn meg. Vi har en sønn på 9 år. I slutten av mars hadde jeg en MA med påfølgende utskrapning, jeg var da 7 uker på vei. Vi har prøvd å bli gravide på nytt siden da, og vi håper det skjer snart og at det skjer i det hele tatt! Så her ville det være fint hvis du som kan spå kan "se" på meg, når blir vi gravide? :-) Jeg er født 30.10.73 og min kjære er født 14.08.74
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 Jeg nærmer meg 29 og har jente som blir 2år i oktober. Kuttet ut p-pillen i januar og har hatt 2 SA etter det. Lillemor satt uten at det var planlagt så syns dette tar laang tid, en smule utålmodig Er sykepleier jeg og og bor i Oslo
Knerten's mamma <3 Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Hei! Jente 27 fra Østfold. Er 90% sikker på at jeg er gravid, og har IKM på lørdag. Brystene er fulle av blodårer! (jippi) og jeg har press på urinblæren, murring i magen. Dette blir vår første, så jeg er kjempespent!
maimora Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 Hei! Jeg er 26 år, har 2 jenter fra før på 6 år og ei på 13 mnder. Kommer fra Midt Norge. Neste uke blir min første "teste periode" , så er jeg gravid da, ble det klaff på første forsøk, men regner med jeg er her inne neste mnd også.
Happy87 Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 Jeg er temmelig ny her..kikket mest i starten, men har begynt å skrive mer nå..Jeg er 22år (23år i des.) og vi skal nå prøve på vår første..Sluttet på pillen i midten av juli og har ikke fått ordentlig mens enda så vet ikke helt om man kan kalle dette 1.pp...Men tror kansje jeg har hatt el og at IKM nærmer seg.. Er utrolig spent og gleder meg masse!!
fox`y Skrevet 9. september 2010 #20 Skrevet 9. september 2010 heihei:) Jeg er ei dame som blir 28 år,har 2 gutter og håper og tror jeg er på vei me nr 3. jeg er omsorgsarbeider og jobber på småbarnsavd. i barnehage:) Stratosen: viss du orker har d vært artig om du ville sjedd litt fremover for meg, om alt går ok me graviditeten,eventuelt sjønn osv. jeg:09.12.82 mannen:04.10.82. håper alt går bra for deg å nå) Lykke til me prøvingen.
BettyBoob Skrevet 9. september 2010 #21 Skrevet 9. september 2010 Jente på straks 32 her Er utdannet sykepleier, men jobber innen forsikring. Har en sønn på 4,5 år, og har nylig startet prøving på nr 2 (samboer sin første) Har ikke hatt et ordentlig forsøk før denne mnd, selv om vi bestemte oss for å kutte prev. i slutten av april. Samboer har vært redd for å få diagnosen MS, noe han IKKE fikk takk og lov - så nå er det fullt kjør på prøving! Har aldri hatt SA/MA, men har såvidt jeg vet kun vært gravid med sønnen min (ikke planlagt, men et heldig uhell;)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 9. september 2010 #22 Skrevet 9. september 2010 Heihei :-) Jeg er ei jente på 21 år, utdannet frisør og jobber på samme salong som jeg var lærling på. Og stortrives! Jeg og samboer har vært sammen i 6 1/2 år, altså siden jeg var 14 år gammel :-) Han er verdens beste og jeg er i null tvil at jeg har funnet mannen jeg vil ha barn med. Vi eier leilighet og har god plass til en liten en, i tillegg til de to pusene våre! Det var litt om meg. Ellers: Sluttet på pillen i juni i fjor, dagen etter at svennebrevet var bestått. Nå ett år etter er det ingen spire som har flyttet inn enda. Men vi venter i spenning :-) Og føler at NÅ er tiden kommet! Hihi :-) STRATOSEN: Vil gjerne at du kan "se på oss", vi er veldig spente Jeg:03069 Han:050887
Gjest Skrevet 9. september 2010 #23 Skrevet 9. september 2010 Hei stratosen_er_mamma_! Hihi,kanskje ikkje så lurt å fortelle det om spåinga, for no blir du vel nedrendt av alle;) Så trist at du har hatt tunge opplevelsar i forsøk på å få barn. Håpar du slepper det denne gongen og at det går kjapt! Eg er 21år og har ein liten(nei, OJ! Han er begynt å bli stor jo!) på snart 2år. Er ikkje offisielt prøver pr dags dato, men hadde store håp sist periode då kroppen min spelte meg nokre puss. Er kjempeklar for å gå gravid og bli mamma igjen! Min kjære har lyst få fleire barn og, men han er litt "på vent" endå. Så eg er sjølvutnemnt nestenprøvar;) Håpar veldig på å få overtalt han til å gå for nr.2 no, slik at ungane vil få mest mogeleg ut av kvarandre, og vi slipp å få pause i "småbarnsstadiet". Ser føre meg at vi kan bli litt bortskjemte om vi får langt opphald i bleieskiftinga;) (og småen blir mest sannsynleg tørr på dagtid om ikkje alt for lenge). Uff, eg hadde egentleg tenkt at eg ikkje skulle spørre/mase på deg, men om du har tid, lyst og er i stemning til å spå, kunne du då sett på om eg får overtalt min kjære? Og tid vi blir gravide igjen? Forstår deg godt om du ikkje orkar, må vere stor pågang. Lykke til med prøvinga! Så utruleg heldige alle her inne er, som har menn som er fullt på prøving:) Gledar meg veldig til min er 100% klar (og ikkje berre 95%).
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 9. september 2010 #24 Skrevet 9. september 2010 Tøybleiemor: Han blir klar når det skjer, uansett :-) Trenger bare litt tid før de sier : JA, jeg er klar! Mannfolk har vært treige i en mannsalder, så det gir seg nok ikke enda Men er ikke så vanskelig å overtale til litt sengekos da fordi og de vet jo hva som kan skje da
Blomkarse Skrevet 9. september 2010 #25 Skrevet 9. september 2010 Så fint med ein sånn tråd for oss som er nye og ikkje "kjenner" så mange her inne enno! Dersom alt klaffar og me er heldige kan jo kanskje ein del av oss kome til å halde fylgje med kvarandre gjennom ei heil rekkje trimester-, fødsel- og barselforum her inne (*krysse fingrane og håpe, håpe!*) Eg er ei 28 år gamal jente, arbeider som dyrlege i bygde-Sør-Noreg. Har vore gift i snart ein månad (!), og mannen er (minst) like ivrig og entusiastisk over baby-planane som meg. Ingen av oss har barn frå før, så dette er ukjent, og superspennande territorium...! Håpet er at spira skal vere på plass før vinteren kjem, men her må ein berre krysse fingrane og vente på biologien, eigentleg... Elles har me hund, hest og høner, og vonleg snart vårt eige hus - med både kjøkenhage og pottitåker. Er ei ivrig strikkerske, prøver meg også på sying, og kan allereie no garantere at i denne heimen vert det tøybleiene som kjem til å regjere ;-) LUKKE TIL, ALLE SAMAN! Gler meg til å fylgje dykk framover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå