gulda Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 IKM i slutten av neste uke. Ømme pupper, men tenker det bare kommer av at mensen nærmer seg litt. Hatt stikkinger noen dager, men kan være slik etter EL leste jeg. Ellers ingenting! Vil ha baby!!!!! Så utrolig skuffa. Andre?
Vi2+1?19 pp Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Ikke bli skuffet før tr kommer:) jeg har hatt bøttevis med symptomer mange ganger uten at jeg har vært gravid. Det er veldig mange som ikke har ett eneste symptom før ikm. Det tar ihvertfall 5 dager etter el før egget eventuelt fester seg og så tar det 3-4 dager før hcg nivået har begynt å øke såpass at en bra test klarer å plukke det opp. Det er nok de som er mest følsomme for hcg som fort merker kvalme og ømme pupper veldig tidlig, mens de fleste først får superømme pupper og kvalme etter ikm. Så ikke bli skuffet helt ennå, kanskje dette er din måned ;o)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Hei, jeg har også IKM denne uka. Testa i dag, helt negativ. Jeg har ingen symptomer jeg heller, men jeg trøster meg med at: 1. jeg kun er i pp2 2. at sist jeg var gravid hadde jeg negativ test på IKM (billigtest) og positiv CB digital 2 dager over IKM. 3. hadde vel egentlig ikke noen symptomer da jeg ble gravid sist, bortsett fra kanskje litt hormonell og endel murringer. Så jeg gir ikke opp håpet før jeg får mensen, men har bestemt meg for å virkelig satse på å bli kvitt de resterende 10 kg fra forrige graviditet som har sittet på alt for lenge! Jeg var 10 kg lettere sist jeg ble gravid, og en liten del av meg tror kanskje det har noe å si?
aprilbarn-mamma Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 ikke noen særlige symptomer her heller. men har ikke ikm før i slutten av neste uke, og i forrige sv.skap merket jeg ingen ting før etter ikm... bare å håpe tanta holder seg borte nå
gulda Skrevet 6. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2010 Takk for oppmuntringer! Har vært gravid to ganger (gikk galt den siste), og de var ganske like. Skikkelig ømme pupper, kondisen ble med ett forverrret, skikkelig trang etter et eller annet å spise jeg ikke klarte å finne ut hva var, mens kvalmen kom litt senere. Nå forventer jeg bare at det blir likt igjen, og klarer ikke lure meg selv til å tro at det er noe der. Men håper det bare blir helt anderledes denne gangen, og at mensen ikke dukker opp på veeeeldig mange måneder ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå