Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg har en spisestue og en gammel skjenk som er gammel og slitt, er vel lakkert mørkebrunt engang i tiden. har et ønske om å lakkere dere skinnende hvitt og trekke om stolene i en lekker grå farge (istedet for skinnende grønn) Men jeg har aldri malt eller lakkert noe i hele mitt liv...derfor spør jeg noen av dere flinke møbel jenter her inne
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2010 Ingen som vet? Eller burde jeg male den med hvit høyglans...?? Eller male først og lakke med klarlakk tilslutt.
HippieChic Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ja, du kan spraymale den..men jeg vil ikke anbefale det. Å spraymale ting er vanskelig og det går med MYE maling. Husk også at du bør pusse over før du maler :-) Det går visst an å levere inn møbler for lakkering, men tror det koster flesk ;-) http://norskeinteriorblogger.blogspot.com (og velg FØR/ETTER) Ta en titt på linken, kanskje du finner noe nyttig info!
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 Jeg endte med å sende det bort jeg...hehe. Latskapen lenge leve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå