mammas nurk Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 noen som har erfaring med at de blir gladere i brødskiver etterhvert? spiser kanskje to bet... De må jo gi henne grøt 1 til 2 ganger, kjipt, blir mye grøt løp av en dag... flere med samme problem, som fikk skive glade barn etterhvert;) ?
Pooh Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Lillemor er litt over 11 mnd og spiser ikke brødskiver (se tråd lenger ned på siden startet av meg). Hun brekker seg av den minste klump hun får i munnen. Har fått en del fine svar på tråden min, så du kan jo ta en titt der.
MissB&babyM Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Ja,min gutt var ikke glad i brødskive da han begynte i bhg i juni. Men nå liker han det kjempegodt,men han har fortsatt ett grøtmåltid der om dagen og noen ganger tok jeg med en yoghurt itilfelle.Så min erfaring er at det kommer etterhvert Han var 16 mnd da han begynte der.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Jenta mi er snart 14 mnd, og kan spise 2-6 biter skive, men vil mer ha grøt enn skive. Men jenta mi e superkresen da.. Ho skal kun ha en type middagsglass fra 1 produsent da..............
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 sender med yoghurt hver dag 2 skiver, å har grøt stående i bhg for de dagene han nekter skive.. egetlig er de to brød måltid å et frukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå