Gå til innhold

Billige barnevogner=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjære vene.

Jeg er innehaver av denne siden. Hvorfor tror du vi driver å legger ut linker her hele tiden? Vi har mange kunder, og at noen av dem "snakker" om dem på div forum er ikke så uvanlig. Vi har statistikker og kan se hvor besøkende kommer fra. Ofte skjer det at kunder og andre som kjenner vognene våre diskuterer disse rundt om på ulike forum.

Så bra at du er her ;-) Synes vognene deres ser kjempefine ut, men liker ikke fargevalgene.. Kunne tenkt meg noe mer klassisk, ensfarget eller litt mer diskret. Kan dere påvirke dette, så tror jeg fler av "oss tvilere" hadde kunnet prøve en ikke-kjent-merke-vogn. Vi liker ofte litt mer ensartet farge på vognene slik at vi kan bytte farge på vognpose og annet stæsj ;-)Lykke til !

Annonse

Det som er så morsomt er at det er ikke jeg som har lagt ut denne tråden, så det nytter ikke kjefte på meg. Jeg har lagt ut en tråd for lenge siden når vi akkurat hadde startet. Da var jeg så stolt over den nye nettbutikken og ville dele det med dere her inne.

I ettertid er det laget flere tråder om vognene våre, og hver gang blir det kjeftet på at vi reklamerer for nettbutikken. Men det er altså ikke jeg- men kunder og andre som diskuterer vognene.

Det er ikke bare her på dette forumet, men rundt om på alle baby/foreldre forumer. Vi er selvsagt glad for at vognene diskuteres, men det er altså ikke jeg som starter disse trådene:)

Til sist, dere som etterspør sorte vogner, dette lages det jo i de aller fleste merker på markedet i Norge. Babyactive har valgt å satse på de som ønsker seg litt annerledes vogner.

Jeg er en av de som etterlyste andre farger, ikke nødvendigvis svart... Men ensfarget i knallfarger (ikke blandet) hadde vært fint fordi da er det lettere å kombinere med andre ting som stellevesker o.l. Men men, da gikk ikke det da ;-)

Annonse

Ja det er det jeg mener, knallfarger er tøfft, men i og med at dere blander med en annen farge så blir det vanskeligere å mixe med annet tilbehør. Noen liker de og noen ikke, som du selv sier, prøver bare å komme med konstruktiv kritikk, for den med svinghjul framme har jeg veldig lyst på, men kunne tenkt meg en HELT knallgrønn, men ikke med rosa kant (har gutt), eller helt knallblå men ikke med turkis kant ;-)

http://no1barnevogn.no/jet-duo-gr%C3%B8nn

Denne er vel nesten bare grønn?

Har hatt dialog med denne butikken før, (jeg bor i nærheten) og mener de sa at alle vognene kunne bestilles i sort...

Ta kontakt med dem og spør:)

JA nå så jeg noen flere jeg og, kjempef den mørke/mosegrønne =) Kan man ta av bagen slik at man kan ta den med på cafe osv? Tenkte egentlig kombi, men der var det ingen med forjul som roterer og det var så fint på duo.

Så lurer jeg på også om det finnes en butikk man kan komme å prøve i? Jeg kan ikke kjøpe vogn uten å prøve syntes jeg =)

Denne er til konglene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...