Trultesmamma Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Jeg er 8+1 på vei og fant ut at jeg var gravid i uke 3, da tok jeg en graviditetstest som var utrolig tydelig... (jeg tok en med to streker og før test stipen viste var graviditets stripen veldig tydelig synlig...) er det normalt ? Selv har jeg tvillinger på mor og fars side + min mann også har tvillinger (men har hørt at hans side ikke betyr noe) jeg kan beskrive noen symtomer så kan dere si om dette er normalt i hvert svangerskap eller om det kan være at det er to på vei... Jeg har vært ekstremt trøtt. Litt vondt i ryggen Små kynnere på kvelden når jeg slapper av. Metall smak i munnen da jeg var 2-3 uker på vei. svimmel spiser som en "hest" kvalmen. Jeg vet godt at mange symtomer er vanlige i hvert svangerskap men tenker jo sef om jeg har to da de også sier at tvillinger "hopper" over en generasjon og det har det i dette tilfelle gjort dersom jeg er gravid med tvillinger... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142283857-mistenker-tvillinger-er-p%C3%A5-vei/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå